AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Er mann som er 33. Er det helt feil av meg å gå med Converse sko, eller ser det for ungdommelig ut? Hva slags sko skal jeg ellers gå med da? Hører mange si at man bør kle seg etter alderen, men hvordan bør en fyr i tredveårene kle seg da?
KaDust Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Kle deg som du føler for, mener nå jeg. Så lenge du føler deg vel. Converse kan absolutt være kult på eldre også, så lenge de brukes riktig. Min mor på 50 bruker converse ofte, og jeg synes det er ganske kult. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har selv latt være å kjøpe converse fordi jeg syns det ser barnslig ut. Jeg er 26. 1
sequin Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 converse er jo en klassiker, og all star skoen finnes jo i alle mulige varianter, alle kan bruke de syns nå jeg. Dessuten er jo All star-skoen egentlig en basketballsko, skulle bare basketballspillere få brukt den da? :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 converse er jo en klassiker, og all star skoen finnes jo i alle mulige varianter, alle kan bruke de syns nå jeg. Dessuten er jo All star-skoen egentlig en basketballsko, skulle bare basketballspillere få brukt den da? :gjeiper: Godt sagt!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har selv latt være å kjøpe converse fordi jeg syns det ser barnslig ut. Jeg er 26. Hvilke sko går du med da?
Antlers Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 converse er jo en klassiker, og all star skoen finnes jo i alle mulige varianter, alle kan bruke de syns nå jeg. Dessuten er jo All star-skoen egentlig en basketballsko, skulle bare basketballspillere få brukt den da? :gjeiper: Ja, selvsagt! Ballerinasko er bare for ballettdansere, gummistøvler for bønder, høye hæler kun for prostituerte, vernesko for de i heimevernet, joggesko for store atleter, og sandaler er reservert for Jesus Men sånn egentlig kan man gå med akkurat hva man vil, uavhengig av alder. Ikke dermed sagt at man kler alt like godt, men det kommer mer an på utseende og stilen ellers. 8
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Ja, selvsagt! Ballerinasko er bare for ballettdansere, gummistøvler for bønder, høye hæler kun for prostituerte, vernesko for de i heimevernet, joggesko for store atleter, og sandaler er reservert for Jesus Men sånn egentlig kan man gå med akkurat hva man vil, uavhengig av alder. Ikke dermed sagt at man kler alt like godt, men det kommer mer an på utseende og stilen ellers. Ts: bare gå med coverse du, de er ikke bare for fjortisser.
Vindmølle Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Du er da ikke for gammel for Converse bare fordi du har bikket 30. Jeg er et par år yngre enn deg, og har flere par som jeg går med rett som det er. Ser ingen grunn til å stoppe med det før jeg selv blir lei av dem, alder ingen hindring 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har gått med sko ala converse i 20 -25 år nå, hver sommer.De het ikke converse før da, da het det stoff sko. Jeg er nå 43 og jeg har som vanlig kjøpt et par for denne sommeren. Jada, de varer mer en en sommer, men jeg hadde lyst på et nytt par! På min arbeidsplass der vi er 40 + - har vi har dress code, men litt mer avslappet nå om sommeren, med beige og hvite bukser og slikt, og da er det mange som bruker converse både av kvinner og menn, nå i år da det har blitt mote og det er mange pene/dyre/merke- converse i handelen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #13 Skrevet 20. juni 2011 Er mann som er 33. Er det helt feil av meg å gå med Converse sko, eller ser det for ungdommelig ut? Hva slags sko skal jeg ellers gå med da? Hører mange si at man bør kle seg etter alderen, men hvordan bør en fyr i tredveårene kle seg da? Nei. Menn kan gå med Converse lengre enn kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har gått med sko ala converse i 20 -25 år nå, hver sommer.De het ikke converse før da, da het det stoff sko. Jeg er nå 43 og jeg har som vanlig kjøpt et par for denne sommeren. Jada, de varer mer en en sommer, men jeg hadde lyst på et nytt par! På min arbeidsplass der vi er 40 + - har vi har dress code, men litt mer avslappet nå om sommeren, med beige og hvite bukser og slikt, og da er det mange som bruker converse både av kvinner og menn, nå i år da det har blitt mote og det er mange pene/dyre/merke- converse i handelen. Tror du blingser endel. Converse er et merke som riktignok lager tøysko, men det har de laget fra før du ble født. 1
momo Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 Er 33 år jeg og, og er glad i mine converse sko og. Synes da ikke jeg er for gammel for å bruke de. 1
Gjest Borghild Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 Haha, for gammel til å bruke Converse, det er det dummeste jeg har hørt! Skal man bare bruke fotformsko da når man har bikket 30? Jeg er 32 og bruker ofte Converse. Har ikke tenkt å slutte med det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 Hvilke sko går du med da? Støvletter, pene sommersko, ikke noe spesielt merke, men pene støvletter mest.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 Ja, selvsagt! Ballerinasko er bare for ballettdansere, gummistøvler for bønder, høye hæler kun for prostituerte, vernesko for de i heimevernet, joggesko for store atleter, og sandaler er reservert for Jesus ... og crocs for krokodiller. Converse er ikke helt meg. Men jeg ser helt klart at det er kult - også på de som ikke er helt pur unge lenger - dersom de ellers har stilen i klær og hår som hører til.
Askael Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 Er 34 og har selv lyst på Converse, men føttene mine tåler de ikke. Ergo er føttene mine for gamle, mens huet er ungt nok. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #20 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har gått med sko ala converse i 20 -25 år nå, hver sommer.De het ikke converse før da, da het det stoff sko. Jeg er nå 43 og jeg har som vanlig kjøpt et par for denne sommeren. Jada, de varer mer en en sommer, men jeg hadde lyst på et nytt par! På min arbeidsplass der vi er 40 + - har vi har dress code, men litt mer avslappet nå om sommeren, med beige og hvite bukser og slikt, og da er det mange som bruker converse både av kvinner og menn, nå i år da det har blitt mote og det er mange pene/dyre/merke- converse i handelen. Jeg er født i 88, og jeg husker at all star allerede ble "in" i 2002-2003. Da tok vanlige butikker som DNA inn skoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå