QueenPenelope Skrevet 24. juni 2011 #81 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordi at? Fordi man eier ikke mennesker. Derfor. At du må spørre sier alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #82 Del Skrevet 24. juni 2011 VG/Dagbladet (blander de alltid) hadde en artikkel om hvem som var mest utro i dag. Skumleste bare artikkelen, men det var iallefall noe med at forskerne fant sterkest korrelasjon mellom de som var usikre på sin egen prestasjon i senga og utroskap. Tja, det er jo ikke helt umulig at det kan stemme. Indre usikkerhet er i hvertfall ikke mye positivt på ulike områder. Det blir vel da sånn at man må bevise hva man duger til. Hele tiden. Høres slitsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #83 Del Skrevet 24. juni 2011 Fordi man eier ikke mennesker. Derfor. At du må spørre sier alt. Jeg skrev først og fremst bruksrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 24. juni 2011 #84 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg skrev først og fremst bruksrett. Du har ikke "bruksrett" heller. Herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #85 Del Skrevet 24. juni 2011 Du har ikke "bruksrett" heller. Herregud. Klart jeg må få bruksretten av henne! Hva i granskogen skal jeg med henne til ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 24. juni 2011 #86 Del Skrevet 24. juni 2011 Klart jeg må få bruksretten av henne! Hva i granskogen skal jeg med henne til ellers? Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Med ditt forvaklede syn, blir det aldri noen dame å hevde bruksrett på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2011 #87 Del Skrevet 24. juni 2011 Gi deg da Penny - her er jeg faktisk enig med Steinar - man har bruksrett på hverandre (det er jo en av de store gledene med kjæresteri), men selvsagt gjelder alldeles normale rettningslinjer for respekt og kommunikasjon. Og Steinar er jo supergenerøs - han deler bruksretten på dama si med mannen hennes han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #88 Del Skrevet 24. juni 2011 Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Med ditt forvaklede syn, blir det aldri noen dame å hevde bruksrett på Okay, det kan jo være greit å ha noen å gjøre ulike saker og ting i sammen med også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #89 Del Skrevet 24. juni 2011 Og Steinar er jo supergenerøs - han deler bruksretten på dama si med mannen hennes han Ikke ifølge henne selv. Er det ikke dere som mener at man skal stole på folk? Ellers kan jeg ikke påstå at jeg er så veldig generøs akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 24. juni 2011 #90 Del Skrevet 24. juni 2011 Ingen har noen som helst rett til å bruke min kropp. En utvalgt har ekslusiv tilgang, absolutt. Men ikke en RETT han kan hevde og forlange når han måtte ønske. Jeg har forøvrig ikke bruksrett på hans kropp heller. Men - jeg har ekslusiv tilgang, og er fornøyd med det. Men jo, Suzy. Steinar er noe helt spesielt. Men, jeg synes den korrekte terminologien må være "timeshare" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #91 Del Skrevet 24. juni 2011 Ingen har noen som helst rett til å bruke min kropp. En utvalgt har ekslusiv tilgang, absolutt. Men ikke en RETT han kan hevde og forlange når han måtte ønske. Hva er så forskjellen på bruksrett og eksklusiv tilgang i praksis? At du kan ha hodepine? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 24. juni 2011 #92 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Hva er så forskjellen på bruksrett og eksklusiv tilgang i praksis? At du kan ha hodepine? hehe Forskjellen? Respekt, i mine ører. Å ha en rettighet, noe man har krav på, og kan forlange, høres ikke veldig respektfullt ut. Utover det, er det ingen forskjell i praksis. Må da nesten orientere deg om at det ikke finnes bedre medisin mot hodepine enn en skikkelig runde i halmen. Mulig jeg knuser noens strategi for å kunne slippe unna nå, men det er sant. Et brett med paracet fjerner ikke det min mann fjerner på en deilig runde i halmen. ("Jeg har vondt i hodet..." betyr muligens noe HELT annet her i hus enn hos mange andre :gjeiper: ) Endret 24. juni 2011 av QueenPenelope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #93 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har ingen dårlige holdninger eller argumenter hehe Har du hørt om smak og behag? Steinar, jeg prøvde å ta deg i forsvar. Det er mulig å få oppmerksomhet her uten å kverrulere og uten å ødelegge TS sinn tråd med sånne uendelige Steinar versus damene-runder. Hvorfor kan du ikke ha litt respekt for TS og hennes spørsmål istedenfor å dreie hele tråden over på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #94 Del Skrevet 24. juni 2011 Steinar, jeg prøvde å ta deg i forsvar. Det er mulig å få oppmerksomhet her uten å kverrulere og uten å ødelegge TS sinn tråd med sånne uendelige Steinar versus damene-runder. Hvorfor kan du ikke ha litt respekt for TS og hennes spørsmål istedenfor å dreie hele tråden over på deg? Si det til damene, du. De kaster seg over enhver tråd Steinar svarer i. Det er pga dem at tråder blir Steinar-tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #95 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor skal dette bli nok en Steinar-tråd? Kan dere ikke bare ignorere ham hvis dere syns han har så dårlige meninger, dere er jo helt besatt av å diskutere med ham, og det er så utrolig lite interessant for alle andre. At tre-fire oppegående brukere med talegavene i behold herser sånn med en annen er ubehagelig og jeg syns det grenser mot mobbing. At han motsier seg selv, snakker tull og har sirkelargumentasjon og dårlige holdninger betyr vel ikke at det er fritt fram for å håne ham og gjøre narr av ham? Steinar, jeg prøvde å ta deg i forsvar. Det er mulig å få oppmerksomhet her uten å kverrulere og uten å ødelegge TS sinn tråd med sånne uendelige Steinar versus damene-runder. Hvorfor kan du ikke ha litt respekt for TS og hennes spørsmål istedenfor å dreie hele tråden over på deg? Ja, hva skal man med fiender når man har venner som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 24. juni 2011 #96 Del Skrevet 24. juni 2011 La oss si at det ikke er en ONS, men en man har datet. Kan en jente som overrasker veldig positivt i senga skremme vekk en gutt? Dvs at hun kanskje ikke lenger er kjærestemateriale. Gitt at gutten synes hun er utrolig pen, sexy OG god i senga, kan det hende at han begynner å lure på om det bare er det hun er og ikke mer. Og har gutter en tendes til å si til jenter at de er sykt deilige, at de kan sakene sine og gi inntrykk for å elske alt dama gjør, uten å mene det? Eg tror ikkje en mann blir skremt av at damen er god i sengen xD, isåfall så er han bra dum. Vill man heller ha en dame som er dårlig i sengen? Det blir vanskelig for oss å vite om han mente det han sa eller ikkje^^, men folk kan lyge om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #97 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Forskjellen? Respekt, i mine ører. Å ha en rettighet, noe man har krav på, og kan forlange, høres ikke veldig respektfullt ut. Utover det, er det ingen forskjell i praksis. Må da nesten orientere deg om at det ikke finnes bedre medisin mot hodepine enn en skikkelig runde i halmen. Mulig jeg knuser noens strategi for å kunne slippe unna nå, men det er sant. Et brett med paracet fjerner ikke det min mann fjerner på en deilig runde i halmen. ("Jeg har vondt i hodet..." betyr muligens noe HELT annet her i hus enn hos mange andre :gjeiper: ) Joda, en av belønningsmekanismene er visstnok en viss smertestillende effekt. Pga utskillelse av endorfiner. Muligens er denne effekten sterkere hos kvinner, for alt hva jeg vet. Kvinner har vel kanskje mer vondt i hodet også enn menn. Endret 24. juni 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. juni 2011 #98 Del Skrevet 24. juni 2011 Klart jeg må få bruksretten av henne! Hva i granskogen skal jeg med henne til ellers? Men i himmelens navn, et menneske er da vel ingen bruksgjenstand? Hvis du virkelig mener dette i ramme alvor, må det være noe forferdelig galt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 24. juni 2011 #99 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Men en av de største er sannsynligvis av biologisk art, tenker jeg. Altså at kvinner ikke ønsker å gå gravide hele tiden. Som forsåvidt ikke er så veldig merkelig egentlig, vil jeg tro Det blir jo ikkje helt riktig da. Når det kommer til sex så motiverer kroppen våres handlingen med at sex utløser behagelige følelser xD(Exotocin var nevnt). Siden det er digg vil vi gjøre det mer. Genene er noen manipulerende bitches.. Though heldigvis så vet ikkje de om kondom og p piller. Når man snakker fra et biologisk perspektiv i denne sammenheng så er enkelt personen eller organismen uinteresangt. Man spør heller hva genene ønsker seg istedenfor hva kvinnen ønsker seg i dette tilfelle. Genene vil jo at vi skal ha så mye sex som mulig xD, slik at de får reprodusert seg. Selv om en kvinne ikkje ønsker barn vil kroppen/genene fremdeles prøve å motivere henne til å ha sex, samme med mannen. Endret 24. juni 2011 av Bankai L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 24. juni 2011 #100 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor skal dette bli nok en Steinar-tråd? Kan dere ikke bare ignorere ham hvis dere syns han har så dårlige meninger, dere er jo helt besatt av å diskutere med ham, og det er så utrolig lite interessant for alle andre. At tre-fire oppegående brukere med talegavene i behold herser sånn med en annen er ubehagelig og jeg syns det grenser mot mobbing. At han motsier seg selv, snakker tull og har sirkelargumentasjon og dårlige holdninger betyr vel ikke at det er fritt fram for å håne ham og gjøre narr av ham? Eg vil nesten appludere Steinar selv om hans framgansmåte er en smule provoserende. Ingen andre klarer å engasjere like mange folk i en diskusjon som han xD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå