AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 La oss si at det ikke er en ONS, men en man har datet. Kan en jente som overrasker veldig positivt i senga skremme vekk en gutt? Dvs at hun kanskje ikke lenger er kjærestemateriale. Gitt at gutten synes hun er utrolig pen, sexy OG god i senga, kan det hende at han begynner å lure på om det bare er det hun er og ikke mer. Og har gutter en tendes til å si til jenter at de er sykt deilige, at de kan sakene sine og gi inntrykk for å elske alt dama gjør, uten å mene det?
Steinar40 Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 La oss si at det ikke er en ONS, men en man har datet. Kan en jente som overrasker veldig positivt i senga skremme vekk en gutt? Dvs at hun kanskje ikke lenger er kjærestemateriale. Gitt at gutten synes hun er utrolig pen, sexy OG god i senga, kan det hende at han begynner å lure på om det bare er det hun er og ikke mer. Man kan jo begynne å lure på hvor billig hun er. Og har gutter en tendes til å si til jenter at de er sykt deilige, at de kan sakene sine og gi inntrykk for å elske alt dama gjør, uten å mene det? Ja, selvfølgelig. 2
Gjest Jentehumor Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Vell, når de merker det, så spør de jo hvor mange du kanskje har hatt.
Gjest Katten. Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Kommer an på mannen. De fleste jeg kjenner til, vil bare være takknemlig for at hun faktisk kan noe i senga 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Man kan jo begynne å lure på hvor billig hun er. Hvorfor er hun billig fordi hun kan noe i senga? Kan det ikke være at hun er rett og slett erfaren gjennom et langvarig forhold? 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor er hun billig fordi hun kan noe i senga? Kan det ikke være at hun er rett og slett erfaren gjennom et langvarig forhold? Lurer jeg også på. Av erfaring med gutter så er de som er "billige" og har ligget rundt langt dårligere (og mer ego) i senga enn de som har vært i langvarige forhold. I tillegg så tenker jeg også at noen jenter/gutter generelt bare er dårlige. Sånn som med dansing. Noen bare har rytme og kan bevege seg, andre kan ha tatt timer i månedsvis men er fremdeles stive som en stokk. Trist at man kan bli stemplet som billig fordi man faktisk gjør alt riktig og enda mer. 3
Gjest Raindrops Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hvis fyren blir skremt fordi dama er god i senga er han ikke mye til mann. Det er jo uansett mer enn teknikk som gjør en person god i senga, kjemi med den man har sex med, og trygghet på sin egen kropp teller mye det også. Endret 20. juni 2011 av Raindrops 2
Steinar40 Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor er hun billig fordi hun kan noe i senga? Kan det ikke være at hun er rett og slett erfaren gjennom et langvarig forhold? Lurer jeg også på. Av erfaring med gutter så er de som er "billige" og har ligget rundt langt dårligere (og mer ego) i senga enn de som har vært i langvarige forhold. I tillegg så tenker jeg også at noen jenter/gutter generelt bare er dårlige. Sånn som med dansing. Noen bare har rytme og kan bevege seg, andre kan ha tatt timer i månedsvis men er fremdeles stive som en stokk. Trist at man kan bli stemplet som billig fordi man faktisk gjør alt riktig og enda mer. Tanker er vanskelige å stoppe. Men viser deg seg at hun ikke er billig så blir ikke det noe problem.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Tanker er vanskelige å stoppe. Men viser deg seg at hun ikke er billig så blir ikke det noe problem. Med andre ord er det bedre å ikke gi jernet hvis man ikke ønsker å havne i knullekompis bunken? Dere gutter er merkelige. Man skal være pen nok, men ikke for pen. Smart nok, men ikke skremmende smart. Tynn nok, men ikke for tynn. Trent nok, men ikke alt for veltrent. Og tydeligvis helt ok i senga, men ikke alt for god. 4
Steinar40 Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Med andre ord er det bedre å ikke gi jernet hvis man ikke ønsker å havne i knullekompis bunken? Dere gutter er merkelige. Man skal være pen nok, men ikke for pen. Smart nok, men ikke skremmende smart. Tynn nok, men ikke for tynn. Trent nok, men ikke alt for veltrent. Og tydeligvis helt ok i senga, men ikke alt for god. Og hva er merkelig med dette? Mener du at paret skal måtte konkurrere seg imellom om å være best? Innser du hvor slitsomt det vil bli? Tenk bare på kampen om å stå foran speilet Lille speil på veggen der ... hehe 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Med andre ord er det bedre å ikke gi jernet hvis man ikke ønsker å havne i knullekompis bunken? Dere gutter er merkelige. Man skal være pen nok, men ikke for pen. Smart nok, men ikke skremmende smart. Tynn nok, men ikke for tynn. Trent nok, men ikke alt for veltrent. Og tydeligvis helt ok i senga, men ikke alt for god. Neida, det er bare Steinar. 4
Gjest KateW Skrevet 21. juni 2011 #12 Skrevet 21. juni 2011 Noen av oss er gode i senga fordi vi liker sex, og er gode til å kommunisere rundt hva den andre ønsker. Dette har ikke noe med verken å ha pult rundt, eller å være billig å gjøre. Men ja, det finnes enkelte menn som blir usikre av dette. 6
Stefan Skrevet 21. juni 2011 #13 Skrevet 21. juni 2011 Ei dame som er god i senga, behøver absolutt ikke ha pult rundt, og det vil neppe bli sett på som noe negativt. Iallefall dersom fyren er sånn noenlunde oppegående. Det kan derimot skape prestasjonsangst.
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Man kan jo begynne å lure på hvor billig hun er. Du har et så forferdelig nedlatende, fordømmende kvinnesyn at du skulle skjemmes! Dette ordet "billig" gir meg grøsninger. Etter ditt syn er det bare kvinner som er "billige". Er det galt å være glad i sex, nyte det? Til og med gratis for begge parter? Hva slags karakteristikk gir du damen din i nord? Hun er vel drømmedame? Du sender tusener på tusener til henne, men hva får du igjen? Det er greit å ha en holddame, synes du? Jeg vil heller oppfattes som "billig" fremfor å bli betalt. Endret 21. juni 2011 av Belladonna 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 Greit nok at Steinar40 sier mye idiotisk, men samtidig er det min og din oppgave å ignorere det han sier. :gjeiper: Belladonna, det at du i det hele tatt svarer ham sier noe om deg også. 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 Greit nok at Steinar40 sier mye idiotisk, men samtidig er det min og din oppgave å ignorere det han sier. :gjeiper: Belladonna, det at du i det hele tatt svarer ham sier noe om deg også. Jeg blir bare så irritert. Det kan tenkes det treffer noe i meg, vet du, noe som blusser opp igjen når jeg leser disse fordømmende innleggene til Steinar. Det beste er å skumlese det han skriver hvis jeg er inne på tråder hvor han finner å gi sitt syn til beste.
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 Jeg blir bare så irritert. Det kan tenkes det treffer noe i meg, vet du, noe som blusser opp igjen når jeg leser disse fordømmende innleggene til Steinar. Det beste er å skumlese det han skriver hvis jeg er inne på tråder hvor han finner å gi sitt syn til beste. Skumlese? Jeg hopper elegant over hvert et ord som blir konstruert av hans fingre. 1
Gjest Raindrops Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 Skumlese? Jeg hopper elegant over hvert et ord som blir konstruert av hans fingre. Second that. 2
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 Skumlese? Jeg hopper elegant over hvert et ord som blir konstruert av hans fingre. Det skal jeg gjøre heretter også istedenfor å ergre magesår på meg . Jeg har ikke godt av å lese slike ovenfra-nedad-innlegg, "jeg alene vite".
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #20 Skrevet 21. juni 2011 "jeg alene vite". Nei, det er forbeholdt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå