Gå til innhold

Fortsetter å gå ned i vekt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden bestemte jeg meg for å gå ned noen kg til bikinisesongen. Gjorde ikke noen veldig store endringer i kostholdet, men kuttet ned på coladrikking og begynte å drikke mer vann, spiste litt mindre porsjoner til middag og byttet ut godteri med frukt. Har også rørt litt mer på meg. Og det funket, greide å gå ned litt over 3 kg på disse to månedene.

Nå er saken at kiloene fortsetter å renne av, selv om jeg føler at jeg har nådd målet. Kjenner jeg begynner å bli litt besatt av vekta og veier meg hver morgen, og nesten hver gang viser vekta ca 100 g mindre enn dagen før. Jeg vil jo fortsette å være sunnere, men nå vil jeg ikke ned særlig mer! Jeg er ikke syltynn riktig enda altså, men synes det er fint med litt rumpe og lår, så jeg vil gjerne beholde det. Er det bare å innse at kroppen min prøver å komme ned i en vekt som kanskje er normal for meg? Med tanke på at jeg har kuttet ut mye av det usunne jeg har trappet i meg de siste årene, jeg har jo strengt tatt ikke gjort noen store endringer i kostholdet. Spiser fremdeles pasta, sauser osv, men har kuttet ut mye sukker og brødmat. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest petre
Skrevet

Jeg ville justert det med tilførsel av litt sunt fett. Knaske litt mandler, avocado eller bruke litt mer olje i matlagingen.

Gjest petre
Skrevet (endret)

Dobbelt gitt.

Endret av petre
Skrevet

Jeg sliter litt med det samme, gikk ned 4 kg kg på lavkarbo, nå er jeg jeg sløvere men fortsetter å gå ned...tenker de går på igjen til vinteren likevel gitt. Kommer nok til å fortsette å være forsiktid med karbo, det er første gang jeg ha greid å gå ned med diett. Skjønner at 62, 5 kg begynner å bli tynt på ei jente på 1,76 cm men som sagt enda litt bitt av basillen.... Skal begynne å trene mer og da stabiliserer det seg iom at jeg får mer muskler og sikkert bedre matlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...