Gå til innhold

Er vi uretferdige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen får en liten frøken i oktober. I februar ønsker vi og ta med tulla til et varmere land i 2-3 ukers tid. Mannen har fra før to barn. 11 og 14 år. De er i syden gjevnt og trutt med mor og stefar. Vi ønsker å dra bort i permisjonen vår. Dette er jo en mulighet en sjeldent får flere ganger. Oss 3 blir betraktelig billigere enn om vi skulle ta med de andre barna.

Det vi lurer litt på er om vi er urimelige. Jeg føler at det vil bli litt knugging fordi dem ikke får bli med. Men i år har de vært på 2 sydenturer allerede og skal igjen til høsten.

Hilsen litt usikker

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nej, foreldre må da gjerne reise vekk uten barn. Som du sier har de vært og reist med dere før, og dere skal jo sikkert ut og reise seinere sammen også. Hvis dere er redd for misnøye kan dere jo feks. begynne å planlegge neste tur med alle barna, slik at de har noe å glede seg til. Om du gruer deg ekstra går det jo an å reise slik at dere går glipp av flere skoledager. Det må jo barna bare finne seg i. Jeg har kanskje fått foreldrene mine til å skrive av en dag eller to med skolefravær, men jeg synes ikke at en 14-åring bør gå glipp av mer enn dette.

AnonymBruker
Skrevet

Når vi skal reise nå så ser vi jo heller på prisene og ikke om det er i vinterferie osv. Rett og slett pga prisene. Han skal konfimeres i mai og det vil koste sitt Jeg synes heller ikke at det er riktig at de skal være borte fra skolen mer enn nødvendig. Neste sommer tenkte vi å ta en biltur gjennom europa. Finner vi et hotell vi alle trives på blir vi der til vi vil videre. Ser for meg at en gutt på 15 år ikke synes det er kjempe kult med ferie med far, samboer og to små søsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...