Madame B Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Enkelt og greit, tar dere "barten" eller lar dere den vokse? (I den grad den vokser, selvsagt!) Jeg har i den senere tid følt meg fryktelig rar som ikke gjør noe med den, absolutt alle i min omgangskrets må visst til pers med høvelen en gang i blant.
Atmi Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Har ikke bart jeg. Men tenker at de som har må da i hvert fall ikke bruke høvelen!!!!!
Arwen Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Har ikke bart, hadde jeg hatt ville jeg vokset.
Madame B Skrevet 14. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2003 Jeg har da ikke bart jeg heller, men dun har jo alle?! Det er faktisk flere i min omgangskrets som bruker høvel, forstå det den som kan..!
Gunilla Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Har veldig mørke dun. Tror egentlig bare at det er jeg sjøl som legger merke til det. Men vurderer likevel å vokse de få fjonene. Men for all del; høvel???? Nei, nei, nei! :o
bluebird Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Har så lyse hår at den viser ikke, men i mine selvkritiske øyeblikk foran speilet så bruker jeg pinsett hvis det er noe jeg syns jeg bør fjerne. Høvel er fy-fy. Voks er nok best, ja. Sånne små strips som selges på H&M f.eks.
Tusseline Skrevet 14. november 2003 #7 Skrevet 14. november 2003 Har heller ingen bart, men "dunet", som alle har, tar jeg selvsagt med voks.
Achmed Skrevet 14. november 2003 #8 Skrevet 14. november 2003 Nei, jeg tar ikke barten helt ned, bare trimmer den et par ganger i uka. Hmm... Kanskje spørsmålet ikke var ment for meg...
Atmi Skrevet 14. november 2003 #9 Skrevet 14. november 2003 Har heller ingen bart' date=' men "dunet", som alle har, tar jeg selvsagt med voks.[/quote'] tar du dunet bare på overleppen eller over hele kroppen? Jeg har ikke mer dun på overleppa enn på resten av ansiktet jeg - trodde at de som hadde det var dem som hadde såkalt "bart" Atmi
Barbie Skrevet 14. november 2003 #10 Skrevet 14. november 2003 Jeg har ikke bart, men derimot skjegg! :o -Som jeg selvfølgelig fjerner hver dag. Skikkelig feminint!
Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2003 #11 Skrevet 14. november 2003 I likhet med Amti har jeg ikke merkbart mer dun på overleppa enn andre plasser, så jeg anser ikke dette som noe som må gjøres noe med akkurat....
gladidag Skrevet 15. november 2003 #12 Skrevet 15. november 2003 Jeg satt og spiste middag med min bror og kjære små nevøer for noen år siden... da begynte den ene å fnise så voldsomt. "hva er det" sa min bror. "TANTE HAR BART, HAHAHAHAHAH....." fy ikke si sånt" sa storebror.. men jeg fant ut at det kanskje var på tide å vokse. Holdt på m det en stund, men ble alltid full av småkviser. så fant ut at litt dun på overleppa er bedre enn masse kviser...
Malou Skrevet 15. november 2003 #13 Skrevet 15. november 2003 Så lenge jeg ikke har mer bart enn det som er der nå som jeg nå mer vil kalle dun enn skjegg ser jeg ingen grunn til å fjerne det. Men hvis det skulle bli mer synelig ville jeg i såfall fjerne det med voks. Jennifer
starie Skrevet 15. november 2003 #14 Skrevet 15. november 2003 Jeg har bare dun på overleppen, men jeg føler at de viser så godt i sollys. Tar det bort med voks.
Tusseline Skrevet 15. november 2003 #16 Skrevet 15. november 2003 tar du dunet bare på overleppen eller over hele kroppen? Jeg har ikke mer dun på overleppa enn på resten av ansiktet jeg - trodde at de som hadde det var dem som hadde såkalt "bart" Hele kroppen? :o Det er normalt blant kvinner, særlig kvinner i overgangsalderen (er ikke så gammel da.. hihi), og ha tegn til "dun" eller "bart", om du vil. Det er i grunnen vanskelig å oppdage selv, men i sollys blir man riktig "avslørt".
Atmi Skrevet 16. november 2003 #17 Skrevet 16. november 2003 Hele kroppen? :o Det er normalt blant kvinner, særlig kvinner i overgangsalderen (er ikke så gammel da.. hihi), og ha tegn til "dun" eller "bart", om du vil. Det er i grunnen vanskelig å oppdage selv, men i sollys blir man riktig "avslørt". Har ikke du hår på kroppen du da?
Tusseline Skrevet 16. november 2003 #18 Skrevet 16. november 2003 Oppfattet det slik, at du lurte på om jeg tok dunet på hele kroppen? Beklager, men forsto ikke helt problemstillingen din, jeg.
Atmi Skrevet 16. november 2003 #19 Skrevet 16. november 2003 Oppfattet det slik' date=' at du lurte på om jeg tok dunet på hele kroppen? Beklager, men forsto ikke helt problemstillingen din, jeg.[/quote'] Nei, jeg syns det varat når noen sier de ikke har hår på overleppa, svarer noen at "jeg, som alle andre har dun på overleppa som jeg tar" (noe i den duren) Syns det er litt respektløst overfor meg og de andre som ikke har dette problemet jeg, kan ikke vi få lov til å være bartefrie? Vi har nok mange andre negative sider som andre ikke har Atmi
Rannva Skrevet 16. november 2003 #20 Skrevet 16. november 2003 I likhet med Amti har jeg ikke merkbart mer dun på overleppa enn andre plasser, så jeg anser ikke dette som noe som må gjøres noe med akkurat.... Men jeg har skjegg. Et eneste, men helt svart, og kan bli langt om jeg glemmer å nappe det innimellom. Heldiggvis viser det nesten ikke. Har et hår på magen også, som blir opptil et par cm om det ikke blir fjernet. :oops: Men det er helt lyst og umulig for andre å oppdage. Huff, så mye "pinlig" vi avslører på kg.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå