AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #21 Skrevet 21. juni 2011 Ikke begynn å heng med ham. du er allerede betatt,han vil ikke mer. Det kommer ikke til å endre seg. Dere kan pule hvis dere møtes tilfeldigvis på byen, ikke inviter ham, du kommer garantert til å få følelser, siden du allerede er betatt. 2
Gjest TS Skrevet 21. juni 2011 #22 Skrevet 21. juni 2011 Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det. DrLove, om han er så keen så får han ta kontakt selv.
Gjest DrLove Skrevet 21. juni 2011 #23 Skrevet 21. juni 2011 Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det. DrLove, om han er så keen så får han ta kontakt selv. Synd for deg da, er ikke sikkert du får pult da. Om du derimot tar kontakt så får su nok pult.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #24 Skrevet 21. juni 2011 DrLove, merkelig nick på en som ikke viser mye av det.
Gjest TS Skrevet 21. juni 2011 #25 Skrevet 21. juni 2011 DrLove, merkelig nick på en som ikke viser mye av det. Ja, nei, jeg kommer ikke til å ta rådene hans. Sorry, DrLove. Vil jo faktisk at dette skal skje igjen. Vil verken skremme ham eller virke innpåsliten. Skjer det så skjer det.. gidder ikke pushe på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå