Gjest tekla Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Æsj da. Nå trenger jeg råd. Har så dårlig magefølelse nå at det ikke kunne gå an. På torsdag var jeg ute på byen på en slags studentkveld. Jeg ble nettopp singel, og dette var første gang på lenge at jeg skulle ut og være helt fri. Det var en fyr som går på kullet mitt som også var det, en jeg alltid har syntes var deilig, så jeg tenkte at HAN skulle jeg få til sengs den natta - jeg var bare på utkikk etter noe gøy. Det gikk som jeg ville, og vi hadde fantastisk sex, noe han hele tiden kommenterte også. Da han gikk, sa han at vi antakeligvis ville snakkes igjen. Dagen etter, fredags ettermiddag, la han meg til på facebook. Jeg aksepterte venneforespørselen og sendte han en mail der jeg skrev at det var deilig og at jeg gjerne ville gjøre det igjen. Tenkte jo som så at jeg kun har lyst på litt mer kos, og han virket jo veldig fornøyd med den natta (som han også hadde fortalt andre), så hvorfor skulle han ikke være interessert i mer? Han er jo en fyr? Men nå føler jeg det helt for jævlig, for han har ikke svart. Jeg skulle jo aldri ha sendt den meldingen! Blir en skremt av å bli "spurt" så direkte? Kanskje han ikke svarer, men at han tar kontakt om han skulle bli kåt, nå som han vet at han har noe tilgjengelig? Angrer bare på at jeg sendte han noen melding.. og at jeg aksepterte venneforespørselen!
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Vanskelig å vite. Selv om han er en fyr, så kan han ønske mer enn (tilfeldig) sex. Hvorfor skulle du ikke sendt meldingen? Nå vet han at du er tilgjengelig for mere kos, og jeg tror ikke du taper mye på det, høres ut som dere ikke hadde så mye kontakt fra før av... Det kan godt hende han nå har registrert deg som kandidat for seksuelle nytelse, men jeg synes han kunne sendt en bekreftelse jeg også...
Gjest ts Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Ja, jeg synes liksom det. Han kunne eventuelt ha skrevet at han ikke er interessert i mer. Så slipper jeg og sitte her med følelsen av at jeg har virket desperat og innpåsliten. Kanskje han nå går rundt og forteller det til andre studievenner som vi har felles. Utrolig flaut i så fall. Føler stemningen kan bli klein om vi møtes på byen igjen nå. :/
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Ikke tenk noe på det. Gjort er gjort. Hvorfor er dette flaut? Du stilte han et spørsmål, som han ikke turte svare på; er han som burde være flau Bare oppfør deg som normalt neste gang dere møtes, så vil det fort enten bli oppklart eller glemt. 2
Gjest ts Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Flaut fordi jeg føler meg avvist.. fordi jeg har lyst på mer. Og fordi han var så deilig. Og fordi jeg ikke vil at han skal se på meg som innpåsliten. Jeg vet ikke. :/ Vil bare ha et svar.. Uff altså. Ikke så lett å ikke tenke på det nå! Skulle ønske jeg ikke sendte den meldingen jeg.
Gjest matilde Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Gjort er gjort og spist er spist... Er nå ikke sikkert han er så aktiv på facebook at han er inne hver dag... Synes ikke at du skal bry deg så mye. Han tok initiativ til å bli venn på facebook, så da vil han vel holde kontakten. Stilte du spørsmål i meldingen? Hvis ikke er det ikke sikkert han føler han må svare på noe.. Nå vet han hva du synes(ingen skam i det), men kanskje han liker å kommunisere om slikt face to face og vil vente til neste gang dere treffes.. Men at han forteller andre om det synes jeg er teit, dersom dere ikke var veldig offentlige da... ellers har jeg litt liknende problem, traff en ons på lørdag, det ble litt kontakt, men han måtte avgårde på noe.Han var edru, jeg full. Fikk melding av ham "Gjerne en annen gang" som jeg svarte på noe sent på natta at nå var jeg hjemme. Smart...Ikke fått noe svar på den heller... Og virker jo liiiiitt desperat om jeg sender en til.Men ja,jeg føler meg så pass teit at jeg ikke sier noe om jeg ser han er på chatten en gang...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Vet hvordan du har det, har gjort det samme selv. Forskjellen er bare at vi gjorde det ca 3 ganger, før jeg plutselig følte meg veldig avvist. Vi jobbet på samme sted, og jeg var freidig nok til å spørre rett ut om sex etter jobb. Plutselig en dag var han trøtt, så "orket ikke akkurat i dag". Gjett om jeg følte meg teit! Var grusomt å omgås han på jobb i ettertid, følte meg som en idiot som hadde vært så frampå og løs. Trodde liksom han var interessert i meg på samme måte som jeg var i han. Så nå lar jeg alltid gutten ta intiativ etter ONS eller intiativ til å møtes for sex. Skremmer dem vekk hvis ikke:p Skjønner godt at du syns det er flaut å møte han, var flau 1 år etterpå jeg. Har så vidt kommet meg over det nå nylig
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Jo, han er ganske aktiv på fb. En av kveldene her var han pålogget HELE kvelden. Sa ikke hei. Altså, ingen av oss. Jeg er på en måte heller ikke interessert i å ha et vennskapsforhold med han, for jeg vil ikke bli betatt. Altså, det var ikke noe spørsmålstegn i den meldingen jeg sendte, men det var litt lagt opp til at han skulle svare. "Jeg vet ikke med deg, men jeg synes vi burde treffes igjen", noe ala det. Hadde det vært meg som hadde fått den mailen hadde jeg i det minste svart "det synes jeg og" eller noe slikt! Well. He's just not that into me. TS
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Jo, han er ganske aktiv på fb. En av kveldene her var han pålogget HELE kvelden. Sa ikke hei. Altså, ingen av oss. Jeg er på en måte heller ikke interessert i å ha et vennskapsforhold med han, for jeg vil ikke bli betatt. Altså, det var ikke noe spørsmålstegn i den meldingen jeg sendte, men det var litt lagt opp til at han skulle svare. "Jeg vet ikke med deg, men jeg synes vi burde treffes igjen", noe ala det. Hadde det vært meg som hadde fått den mailen hadde jeg i det minste svart "det synes jeg og" eller noe slikt! Well. He's just not that into me. TS Det er ikke sikkert han skjønte at han burde svare. Han er jo hankjønn Vi tenker ikke helt likt (hun- og hankjønn altså). Ettersom du ikke ville ha mer enn sex uansett, så er det vel ikke det væreste å bare la han gå nå, og heller kanskje bli positivt overrasket om han tar kontakt igjen senere
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Hm. Jo, det er vel det smarte. Men merker jo jeg er litt betatt selv om det bare var en ONS. Jeg kommer jo ikke til å gjøre noe mer med det/sende flere mld eller noe. Men irriterende at han ikke kan si et eller annet tilbake. Det som er tragisk er jo at jeg var så skråsikker på at han kom til å svare på den mld... faen ta altså! Føler jeg har bydd meg fram uten å få tilbakemelding - og det gjør litt med selvtilliten altså.
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Hm. Jo, det er vel det smarte. Men merker jo jeg er litt betatt selv om det bare var en ONS. Jeg kommer jo ikke til å gjøre noe mer med det/sende flere mld eller noe. Men irriterende at han ikke kan si et eller annet tilbake. Det som er tragisk er jo at jeg var så skråsikker på at han kom til å svare på den mld... faen ta altså! Føler jeg har bydd meg fram uten å få tilbakemelding - og det gjør litt med selvtilliten altså. Først: Hvis du allerede var betatt, og fortsatt ville prøve på bare sex, så kunne nok dette kommet å bitt deg i rumpenstumpen... Sist: Ikke la det gå utover selvtilliten, det du gjorde er "gutsy", tenk at du turde det Vær stolt av det, uansett om du fikk svar eller ikke. Og dere hadde deilig sex - du er god i senga
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 Haha, du har nok rett i det med at det ville vært verre å ha kommet lenger inn i det, og om jeg skulle ha blitt forelska eller noe sånn. Tror allikevel ikke jeg ville blitt det, han var bare deilig og god i senga, de andre kvalitetene hans var ikke sånn jeg typisk er på utkikk etter Jada. Jeg er god i senga, men ikke god nok ser det ut til!
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #13 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Haha, du har nok rett i det med at det ville vært verre å ha kommet lenger inn i det, og om jeg skulle ha blitt forelska eller noe sånn. Tror allikevel ikke jeg ville blitt det, han var bare deilig og god i senga, de andre kvalitetene hans var ikke sånn jeg typisk er på utkikk etter Jada. Jeg er god i senga, men ikke god nok ser det ut til! Om han ikke vil mere, så trenger ikke det bety at han ikke var fornøyd med sexen. Iallefall ikke da det tilsynelatende var veldig godt. Da kan det heller være at tilfeldig sex ikke er hans ting? han er redd for å få følelser? kanskje han også merket at dere ikke passet sammen kvalitetsmessig? osv. Red: så nå smilefjeset ( ). Så ser at du kanskje sa det på spøk Endret 20. juni 2011 av spinnwild
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #14 Skrevet 20. juni 2011 Om han ikke vil mere, så trenger ikke det bety at han ikke var fornøyd med sexen. Iallefall ikke da det tilsynelatende var veldig godt. Da kan det heller være at tilfeldig sex ikke er hans ting? han er redd for å få følelser? kanskje han også merket at dere ikke passet sammen kvalitetsmessig? osv. Red: så nå smilefjeset ( ). Så ser at du kanskje sa det på spøk Ja, du sier noe. Kan godt hende han ikke er interessert i et slikt "forhold", selv om han maste jo veldig på byen om å komme hjem til meg, så virket ikke som det var noe nytt for ham. JAJA. Kanskje jeg er gammelt nytt nå. Hva skal en gjør..
Gjest TS Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 Idag morges fikk jeg en telefon fra en felles venn vi har, om at ONS-en min hadde vist mailen jeg sendte ham til denne felles vennen.. Jeg fikk sjokk. Syntes det var litt flaut. Men videre fortalte han at han hadde likt mailen. Han hadde sagt at "det var kult". Jeg antar han ikke forsto at han burde svare på den, så det er vel derfor jeg ikke har fått svar. Denne felles vennen fortalte meg også at han ikke var på utkikk etter noe seriøst, og da sa jeg at det var jo ikke jeg heller. Så nå spørs det om ONS-en blir med ut senere en gang da. Vår felles venn sa at han var sikkert med på det. Men lurer litt på om det bare er for å få meg i godt humør... Jeg tør hvertfall ikke å sende enda en mail og spørre direkte om det passer den og den dagen f.eks. Tror jeg bare venter til vi ser hverandre tilfeldig en dag. Så om en fyr ikke er på utkikk etter noe seriøst, og var (veldig) fornøyd (sa jeg var en av de beste han hadde hatt. Om han sa det for å smigre eller om det er fordi han har liten erfaring vet jeg ikke. Jeg er ærlig talt ikke SÅ god..); ville du ikke da at det skulle skjedd igjen? Jeg vet jeg vil det hvertfall. 1
Gjest FF Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 Så om en fyr ikke er på utkikk etter noe seriøst, og var (veldig) fornøyd (sa jeg var en av de beste han hadde hatt. Om han sa det for å smigre eller om det er fordi han har liten erfaring vet jeg ikke. Jeg er ærlig talt ikke SÅ god..); ville du ikke da at det skulle skjedd igjen? Jeg vet jeg vil det hvertfall. Ja, ring han. Hør om han vil komme hjem til deg å drikke kaffe. Eller du kan invitere han på middag. Så kan dere pule etterpå. Er ikke det en ide´ ? 1
Gjest TS Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 Ja, ring han. Hør om han vil komme hjem til deg å drikke kaffe. Eller du kan invitere han på middag. Så kan dere pule etterpå. Er ikke det en ide´ ? Nja. Tror ikke det. Det blir for "kjæreste"-like å skulle be han på middag. Jeg er ikke interessert i å snakke med han. Jeg tror jeg venter jeg.
Gjest DrLove Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 Nja. Tror ikke det. Det blir for "kjæreste"-like å skulle be han på middag. Jeg er ikke interessert i å snakke med han. Jeg tror jeg venter jeg. Nei. Det har hendt flere ganger at jeg hsr invitert damer på middag bare for å pule. Du må ikke vente, kjør på og ikke vær sjenert Du kan invitere han på kaffe. Det er enklere og det kan ma gjøre med hvem som helst. Trenger ikke snakke så mye. Bare ta tak i hofta hans og smil så skjønner han hva du vil.
Gjest TS Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 Jo, takk for tipset, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Hvertfall ikke enda. Hvis vi ikke treffer på hverandre i løpet av et par uker eller noe, kan jeg kanskje finne på å gjøre noe slikt. Føler jeg har vært frampå nok som det er.
Gjest DrLove Skrevet 21. juni 2011 #20 Skrevet 21. juni 2011 Jo, takk for tipset, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Hvertfall ikke enda. Hvis vi ikke treffer på hverandre i løpet av et par uker eller noe, kan jeg kanskje finne på å gjøre noe slikt. Føler jeg har vært frampå nok som det er. Han er sikkert dritkeen på å pule. Er ikke noe å være redd for det. Det er jo ikke noe følelser involvert så bare kjør på. Du må ikke være sjenert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå