Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klær fra kjeden WOW ser ut til å ha blitt veldig populær blant jenter i barneskolen. Mine to har en del klær derfra, men nå begynner jeg å bli litt irritert på kvaliteten på klærne. Vet ikke om det er vi som har hatt uflaks, men knapper ryker, sømmer går opp og metallringer som avslutter hull for snorer o.l., faller av. Jeg har det siste halvåret i hvertfall vært og byttet 5-6 klesplagg; collegejakker, pysjer (hel) og såkalte "shortpiece".

Er det bare jeg som har registrert dette, eller er det jevnt over blandet (dvs dårlig) kvalitet på mye av klærne?

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke med WOW klærne, men synes genrerelt "billigkjedene" har blitt dårligere på kvalitet. En t-skjorte fra H&M er ofte så tynn at den er utvasket og hullete innen uka er omme!

Skrevet

Jeg syntes WOW har mye bedre kvalitet enn f.eks H&M og cubus... Jentungene har stort sett bare wow klær og jeg er meget fornøyd med dem :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje har vi bare valgt feilfabrikata, da. Begge ungene fikk hver sin collegejakke, med trykknapper foran. Det raml ut en trykknapp i begge jakkene i løpet av den første dagen. Fikk bytta dem, men da i andre farger fordi den vi hadde var utsolgt. Det skjedde igjen - i løpet av den første dagen de hadde den på, falt det ut knapper, to fra den ene og én fra den andre.

Så fikk de hele pysjer, "onepiece-pysjer". Knappene spratt ut som om de ikke var sydd på i det hele tatt. I tillegg løsna sømmen rundt lommene på begge to. Fikk byttet, med tips fra personalet om å hamre på knappene, slik at de festet seg bedre.

Så fikk de en såkalt "shortpiece", dvs. shorts, korte ermer, hette. Den ene har overlevd (hittil), på den andre løsna metallringen rundt hullene til hoftesnora, slik at stoffet ble rufsete og revnet. I løpet av den andre dagen hun brukte den. Jeg byttet den i en annen - da var den opprinnelige utsolgt. Samme modell, men annet stoff og farge. Da hun skulle ta den på seg, falt glidelåsdingsen (den man drar opp glidelåsen med) av. "Plaststopperen" nederst på glidelåsen manglet.

Ungene mine er forsiktige jenter, det er ikke snakk om noe utagerende bruk.

Merker jeg begynner å bli litt irritert av alle turene jeg har tatt til WOW for å bytte klær av dårlig kvalitet. De er supersøte og bytter så gjerne, men likevel. Sier at det må være feilproduksjon. Vel mye feilproduksjon, synes jeg. :roll:

Skrevet

Jeg har gjort samme erfaring som deg, TS. Jeg synes faktisk at både HM og KappAhl har mye bedre kvalitet på barneklærne.

Skrevet

Oi nå ble jeg skikkelig overrasket...., har aldri hatt en feil på tøyet fra wow! Først tenkte jeg at du har hatt skikkelig uflax, men kanskje det er jeg som har hatt flax :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...