AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Har akkurat funnet ut at mannen jeg er i ferd med å falle for, har hele 3 telefonnummer registrert på navnet og adressen sin. Dette er vel ikke akkurat noe godt tegn? Har ikke fått inntrykk av at han er en player, men... Gud så irriterende. Men da er det vel bare å komme se videre før jeg blir enda mer betatt.
Gjest Tirkes Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 2 telefonnummer er ikke noe hokuspokus, ene kan være i bruk i jobbsammenheng og ett privat. Det kan jo også tenkes at han har kjøpt en ny mobil privat med binding før gamle binding var gått ut og trakk på skuldrene og ikke fikk fjerna det gamle. Eller kanskje lillesøsteren hans er ei vimse med penger og mindreårig og ikke fikk seg abonnement og han har hennes nr reg på seg for å være kjempesnill? Nei, vil ikke si at det er symptom på noen dårlig kar ene og alene.
Gjest Pzzt Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Trenger jo nødvendigvis ikke være at han er player. Gubben har registrert tre telefoner på seg. Den ene er hans privat-telefon, den andre er hans jobb-telefon og den tredje er faren sin telefon da faren ikke har mulighet til å kjøpe abonoment i eget navn. Red; Leif Endret 20. juni 2011 av Pzzt
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Hva! Når har antall telefonnummer begynt å bety noe i forhold til om han er en player eller ikke? Sel så har jeg tre nummer registrert på meg. Privat mobil, jobb mobil og ett mobilnummer som brukes av min mor. Da er tydeligvis jeg en skikkelig player!
Gjest Tirkes Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Kanskje det betyr at han har tre jobbtelefoner og to av dem brukes av de dagligere lederene i hans to butikker. M.a.o så er tror han ikke på sex før ekteskapet og han er steinrik. Njaei, man kan vel si like mye ut fra telefonnummer som man kan ut fra hårfargen. edit: firdømte skrivefei.l Endret 20. juni 2011 av Tirkes 1
Dragonfly84 Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Hadde han vært player hadde vel nummerne vært hemmelige slik at du ikke så hvor mange han hadde registrert på navnet sitt 2
Miss moneypenny Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har 3 tlf nummere men har vært i et fast forhold i 9 år og aldri flørta med en annen mann. Så han trenger ikke være player av den grunn
Sofiemor Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Snakk om å være mistenksom altså! Min tante er registrert med fire mobilnumre. Hun er 68 år, og går da alldeles ikke under kategorien player 1
-Jiinxs- Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Hadde aldri sammenlignet det å ha mange tlf nr med å være en player Om du blir så usikker på det, så hvorfor ikke ta det opp med kjæresten din, enn å begynne å spekulere hvorfor han har så "mange" tlfnr.
Gjest Leonidene Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Har hatt fleire nummer på meg før, eine har vært det nummeret eg bruker til vanlig og resten er gamle nummer som ikkje brukes lengre
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #12 Skrevet 21. juni 2011 Vent litt... Hva skjer om man ikke har et registrert telefonnummer?
Anglofil Skrevet 21. juni 2011 #13 Skrevet 21. juni 2011 Vent litt... Hva skjer om man ikke har et registrert telefonnummer? I dag så er ikke det mulig i Norge. Et nummer på være registrert. Uansett, mange har flere numre fordi de f.eks kjøper telefon med binding som de da ikke bruker. Mvh Yvonne
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 I dag så er ikke det mulig i Norge. Et nummer på være registrert. Trenger ikke registrere det på ditt navn, samt man kan - i spesielle tilfeller - gjøre slik at man ikke kan søkes opp. Du finner intet nummer på mitt navn. Incognito!
Anglofil Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Trenger ikke registrere det på ditt navn, samt man kan - i spesielle tilfeller - gjøre slik at man ikke kan søkes opp. Du finner intet nummer på mitt navn. Incognito! At du ikke kan søkes opp betyr ikke at du ikke er registrert hos operatøren. Alle i dag må registrere sine numre hos operatøren, det er ikke mulig å f.eks kjøpe en kontanttelefon og bare begynne å bruke den, den må registreres i et navn mot folkeregisteret/D-nummer. Et av mine nummer kan heller ikke søkes opp, og dette er er en gratis tilleggstjeneste hos de fleste operatører. Mvh Yvonne Endret 21. juni 2011 av Yvonne
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 Det er heller ikke registrert på meg. Men uansett, basert på logikken til TS - hva gjør det meg?
Anglofil Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 Det er heller ikke registrert på meg. Men uansett, basert på logikken til TS - hva gjør det meg? Da bryter din operatør loven, enkelt og greit. Jeg jobber med dette, så det tviler jeg meget sterkt på. Mvh Yvonne
Gjest Katten. Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 *Facepalm* Du vet at du ikke trenger eie et nummer for å bruke det? Grunnet diverse syke hendelser - som jeg ikke går i detalj på her - tilbydde en kamerat av meg (som også jobber i bransjen) om å eie nummeret mitt, og at jeg betalte ham regningene. Ergo vil du ikke finne noe nummer registrert på meg... Til å være moderator er du fascinerende off-topic.
Gjest Tidssone Skrevet 22. juni 2011 #19 Skrevet 22. juni 2011 Jeg dauvver av latter dersom det viser seg at mannen er en player.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå