AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hvordan kan man finne ut om et nummer er mobilnummer eller til fasttelefon?
Gjest HLHD Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Såvidt jeg vet begynner mobilnummer enten med 4 eller 9... Nummer som begynner med 5 TROR jeg er fra Vestlandet - og er ikke mobiltelefoner..
slask Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Ringte en kar for under ei uke siden som hadde 85-nummer, og Telenor hadde noe tidligere som het alfanummer, en slags reise-kontor-løsning de hadde. Teknisk burde det ikke være noe i veien for å få lagt inn f.eks. ditt hjemnummer som ID.
feuerstein Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 529 er fastnummer, trolig innenfor Haugaland. Noen ytterst få har 52 i Stavanger fordi det er omtrent tomt for 51 som vi "skal" ha. Altså må man nordover langs kysten, 52 er standard på Karmøy og i Haugesund, mens man på Bømlo er inne på 53. Mulig noen på Bømlo også har 52, men jeg vil altså tippe på sør for fylkesgrensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå