Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte inn i ny leilighet, og har derfor satt av penger de siste månedene til depositum. Men oppdaget i dag når jeg gikk inn på nettbanken at jeg ikke får overført pengene ut av sparekontoen? Jeg har 2 sparekontoer, og klarte tydeligvis å velge feil den ene gangen jeg satte inn penger, når jeg går inn på kontoen står det at jeg har 0.00 kr disponibelt, men 6.000kr bokført.. Og jeg vet jeg satte inn 3500 der i mai. Tenkte jeg skulle prøve å overføre pengene fra den sparekontoen til den jeg vanligvis bruker, men det går ikke an å overføre fra den kontoen, bare til den. Er det en spesiell type konto? Den heter bare sparekonto, går jeg inn på innstillingene er de akkuratt like for begge sparekontoene, bare at det kun er en jeg kan bruke tydeligvis..

Noen som vet hvordan jeg kan få ut pengene uten å gå i banken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet??

Skrevet

Ring banken din og hør.

Skrevet

Umulig å svare uten å vite hvilken bank, og hvilken type konto det dreier seg om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sparekonto i postbanken, og den kan kun overføres til, ikke fra, via nettbank. Jeg må i selve banken og få dem til å overføre penger for meg.

Gjest Chevy
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Jeg måtte i banken og skrive under på noe skjema greier, så ble den åpnet:)

Skrevet

Det er for at man lettere ikke skal bare kunne gå inn i nettbanken å ta fra sparekonto:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...