Gå til innhold

Penismissunelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså. Hmm. Hvordan skal man gripe dette an uten å le høyt og lenge over åpenbar idioti, egentlig? Her var det nemlig MYE uvitenhet! *puste dypt*

1. Du har helt rett, kvinner som er lesbiske er ikke 100% hetero. Det ligger forsåvidt ganske tydelig i det faktum at de er lesbiske.

2. Jeg er lesbisk, men jeg er veldig feminin likevel. (Jepp, det går an, det er helt sant!). Jeg sminker meg hver dag, går i kjoler og skjørt stadig vekk, elsker å gå med høye hæler, har langt hår og kvinnelige former. Og tro det eller ei, det samme har kjæresten min!

3. De som bare "leker med tanken" og tenner på jenter ønsker gjerne et seksuelt "eventyr", men det betyr ikke at de ønsker å ha penis.

4. Jeg har overhodet ikke lyst til å ha en penis. Kroppen min funker utmerket. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å være mann. Herlighet. Å være lesbisk er ikke det samme som å være transkjønnet. Jiiz.

5. Å være lesbisk er ikke ensbetydende med å være maskulin.

6. Noen kvinner lever heterofilt, men tenner på kvinner. Bifile. De finnes i både maskuline og feminine utgaver.

7. Jeg er da virkelig 100% kvinne selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha sex med en mann. Jeg liker KVINNER, og jeg liker at jeg selv er en KVINNE. Det er så langt unna peniser som man kan komme.

8. Denne tråden handlet om hvorvidt kvinner generelt har penismisunnelse. Hvorfor du drar inn lesbiske som et eksmepel på noen som har det fatter jeg ikke. Ja, det finne maskuline lesber, men det finnes også feminine lesber. Og både feminine og maskuline heterofile jenter for den saks skyld.

Og igjen: Det å være ekte kvinne har da virkelig ingenting med legning å gjøre. *sukk*

Men... Savner du aldri pikk??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hehe, det spørsmålet har hun sikkert aldri hørt før...

Gjest Gjest
Skrevet

Savner homser fitte?

Skrevet

Ingenting galt i det. Dont misunderstand everything ;)

Det er bare ikke noe JEG finner attraktivt i en mann. Men det finnes sikkert plenty av kvinner som vil dominere deg.

Men jeg ville ikke vært en mann som er submissive. Synes ikke det er mandig. Ville vært alfahann deluxe om jeg hadde vært mann!

Måtte spørre med tanke på formuleringen. :)

Uheldigvis for meg er det mye mer underdannige menn en dominante kvinner. På den andre siden er det sikkert masse vanilla, (ingen uvanlige seksuelle preferanser) kvinner som kan tenke seg en oppvaskgutt. :gjeiper:

Skrevet

Haha, som noen sa, "det har hun sikkert aldri hørt før"..

Nei, jeg savner virkelig ikke pikk. Jeg syns de er ekle og fremmede og skumle. De har ingenting i mitt liv å gjøre.

Heterofile savner vel gjerne ikke flere innslag av sitt eget kjønnsorgan i senga heller! :-)

Og det kan man helt fint vite uten å ha prøvd, slik som du kan vite du er hetero og ikke liker fitte/pikk (avhengig av hvilket kjønn du er) uten å ha hatt sex med folk av samme kjønn for å sjekke!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...