Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #21 Skrevet 20. juni 2011 Fraud hadde mange rare tanker som ikke hadde stort med pasientenes lidelser å gjøre, det hendte han sovnet mens pasientene fortalte om problemene sine og jeg tror det er der han drømte opp denne 'penismissunelsen'. Han tolket sine egne ideer over det folk fortalte han, blandt annet mente han at hans unge kvinnelige pasienter som fortalte at de hadde blitt voldtatt av fedrene sine eglentig uttrykte et ønske om å ha sex med sin egen far og ta sin mors plass. - Han fortalte med andre ord at traumatiserte jenter som hadde vokst opp med misshandling at alt dette var noe de ønsket selv, og uanset så hadde det ikke skjedd fordi faren deres var en god venn av Fraud og hans venner kunne aldri voldta sine egne døtre... Dessuten så får man mye bra i gummi nå tildags, om man virkelig vil ha en penis. Man må huske på også - at den mannen uttaler seg fra en helt annen tidsepoke . Hvor kvinner var veldig undertrykt og hadde få eller ingen rettigheter eller mulighet til å bestemme over egne liv eller ta egne valg . De manglet prevensjon og en rekke med lege / helsetjenester som moderne kvinner har full tilgang på i dag .Dermed manglet kvinner kontroll over egen kropp og reproduksjon . Det måtte ha vært sinnsykt tøfft og helse nedbrytende for kvinner .Og gitt de lavere livskvalitet enn menn helsemessig . SELVFØLGELIG . Å føde 10 barn er ikke bare bare ....risikabelt for eget liv og helse og svært smertefult . Derfor finnes det nok ikke penismisunnelse i dag , pga likestilling og tilgang til nødvendige ting som prenensjon , abort , valgfrihet om man vil ha barn eller ikke . Jeg kan tenke meg at livet var mye enklere som mann i gamle dager , selvfølgelig , enn som kvinne . Men i moderne tid med likestilling , tilgang til prevensjon og abort og frie valg om det meste . Også velge vekk barn og ekteskap og leve som en mann om man vil og prioritere kunn seg selv osv . Er fullt mulig for kvinner i dag . I dag har derfor kvinner det på mange måter enklere enn menn .Særlig på sex og partnermarkedet og andre ting Tiden har snudd seg . I dag er det da flott å være kvinne . Om man er noenlunde inteligent da ....
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #22 Skrevet 20. juni 2011 Er glad vi menn kan gjøre nytte for oss... Skal imidlertid gi deg et lite tips, selv om det er off topic for trådens del: Bruk saks (eller en skarp kniv) og stikk et ørlite hull i lokket. Da får du opp lokket uten å måtte spørre oss menn Løper sporenstreks (om to timer) til butikken for å kjøpe en krukke med sylteagurker. Funker tipset ditt så skal du få en high five:D
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #23 Skrevet 20. juni 2011 Løper sporenstreks (om to timer) til butikken for å kjøpe en krukke med sylteagurker. Funker tipset ditt så skal du få en high five:D 10 bucks sais you can't do it
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #25 Skrevet 20. juni 2011 Jeg ønsker meg ikke penis. Jeg ønsker ikke å være mann. Men jeg synes ikke menn er det verste som finnes, jeg er veldig glad vi er to forskjellige kjønn. Vi utfyller hverandre om vi ikke prøver alt vi kan å tråkke på det andre kjønnet da.
Kråkesaks Skrevet 20. juni 2011 #26 Skrevet 20. juni 2011 Tråden er ryddet for krenkelser og avsporinger. Kråkesaks, moderator.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #27 Skrevet 20. juni 2011 Mindre smerter, mindre mas om å la lager grafse på en, mindre fare for voldtekt, 0 fare for graviditet, lettere å tisse stående. Tja. Pikk virker praktisk på mange måter, men jeg er egentlig fornøyd med det jeg har.
Djungelvrål Skrevet 20. juni 2011 #28 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Ironisk nok så har du likevel startet et tema hvor du synes et nytt produkt som gir deg muligheten til å tisse som en mann er helt glimrende! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=567673&st=0&p=9353280&#entry9353280 Ja der tok du meg, bustet. Har jeg ikke lov til å synes at menns kjønnsorganer er stygge? Nei, glemte jo at vi var på KG.... Endret 20. juni 2011 av Liquorice 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #29 Skrevet 20. juni 2011 Penismisunnelse er sikkert ikke gjeldende for så veldig mange. Jeg går ikke rundt og tror at mange kvinner er sånn, akkurat som jeg som mann, ikke føler noe spesiell livmorsmisunnelse. Livmorsmisunnelse virker veldig merkelig for meg, dog har jeg heller ikke noe sterkt behov for å klatre de største fjellene eller skape et navn for meg selv. Men det virker jo sannsynlig at noen kvinner skulle ønske de var mann i visse situasjoner, bare for å tre inn i den rollen.
HiCog Skrevet 20. juni 2011 #30 Skrevet 20. juni 2011 Syns generelt kvinner lider av masse mindreverdskomplexer og penismissunelse i forhold til menn. Virker som om kvinner generelt har en trang til å ta gutta hele tiden, og ser på dette som en kjempebragd de få gangene de skulle klare det. Kan dette stemme? Jeg synes generelt slik synsing dukker litt for ofte opp på dette forumet til at det kan være tilfeldig. Kanskje det gir utrykk for at det er endel menn som vil "ta" kvinner fordi de vil ha noen å tråkke på og kritisere, mens de ignorer egne feil og mangler. Nei jeg synes peniser og baller er generelt stygge. Det er den styggeste kroppsdelen på en menneske. Kvinner er estetisk mer tiltalende og vakrere å se på. Dessuten har dere ikke livmor eller eggstokker og dermed ute av stand til å bære fram barn. Det kan vi og det gir oss makt, vi trenger ikke en mann for å få barn. Det holder med et reagenstrør med sæd. Sånn sett er dere jo ubrukelige til annet enn å runke i et glass. Mener vi kvinner skulle greid oss ganske greit i verden med en håndfull sæpprodurerende menn i bur. Nå ble jeg nesten litt kåt. På den seriøse siden så kan jeg like godt si at kvinner er ubrukelige utenom som barneprodusenter, slik du sier menn bare tilfører sæd. Eller i den større kontekst både menn og kvinner er ubrukelige for universet. Gode gamle Sigmund Freud, han sier mye rart han:D Penis envy "Penis envy is the female counterpart to Freud’s concept of castration anxiety. In his theory of psychosexual development, Freud suggested that during the phallic stage (around ages 3-5) young girls distance themselves from their mothers and instead devote their affections to their fathers. According to Freud, this occurs when a girl realizes that she has no penis. "Girls hold their mother responsible for their lack of a penis and do not forgive her for their being thus put at a disadvantage," Freud suggested (1933). Freud sa mye rart ja og mesteparten av teoriene hans er bare vrøvlete synsing uten støtte i vitenskapelige funn. De fleste av teoriene hans er ikke falsifiserbare (kan ikke motbevises og er dermed ikke vitenskapelig anerkjente) og han utførte aldri studier på vitenskapelig vis. hovedgrunnen til at han er kjent er fordi han brakte mange ideer på banen som ledet til stor fremgang innen psykologien, blant annet at psykologi kunne brukes som behandling.
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #31 Skrevet 20. juni 2011 Skulle gjerne hatt en penis. Har alltid ønsket å være mann så lenge jeg har levd!! Så ja, jeg er litt misunnelig til tider. Men siden jeg er submissive, så ville det blitt teit. Liker å være kvinne så lenge jeg har en mann som kan sette meg på plass!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #32 Skrevet 20. juni 2011 Løper sporenstreks (om to timer) til butikken for å kjøpe en krukke med sylteagurker. Funker tipset ditt så skal du få en high five:D Ikke hør på den andre gjesten, han har ikke peiling... Det gikk bra, gjorde det ikke
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #33 Skrevet 20. juni 2011 Ikke hør på den andre gjesten, han har ikke peiling... Det gikk bra, gjorde det ikke Det funka dritbra! Nå trenger jeg ikke menn i livet mitt mere, jeg kan åpne syltetøyet mitt sjæl 1
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #34 Skrevet 20. juni 2011 Skulle gjerne hatt en penis. Har alltid ønsket å være mann så lenge jeg har levd!! Så ja, jeg er litt misunnelig til tider. Men siden jeg er submissive, så ville det blitt teit. Liker å være kvinne så lenge jeg har en mann som kan sette meg på plass! Submissive menn er gøy da
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #35 Skrevet 20. juni 2011 Det funka dritbra! Nå trenger jeg ikke menn i livet mitt mere, jeg kan åpne syltetøyet mitt sjæl Der kan du se Men jeg vedder på at du trenger oss litt, uansett...
HiCog Skrevet 20. juni 2011 #36 Skrevet 20. juni 2011 Skulle gjerne hatt en penis. Har alltid ønsket å være mann så lenge Men siden jeg er submissive, så ville det blitt teit. que??? Hva er teit med å være som meg? Å ha et seksuelt tenningsmønster hvor jeg tenner på å være underdannig selv om jeg er mann.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #37 Skrevet 20. juni 2011 Der kan du se Men jeg vedder på at du trenger oss litt, uansett... Jaada jeg trenger dere veldig, hadde ikke overlevd om det bare skulle vært damer overalt. Menn gir og kommer alltid til å gi de aller beste bjørneklemmene
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #38 Skrevet 20. juni 2011 que??? Hva er teit med å være som meg? Å ha et seksuelt tenningsmønster hvor jeg tenner på å være underdannig selv om jeg er mann. Ingenting galt i det. Dont misunderstand everything Det er bare ikke noe JEG finner attraktivt i en mann. Men det finnes sikkert plenty av kvinner som vil dominere deg. Men jeg ville ikke vært en mann som er submissive. Synes ikke det er mandig. Ville vært alfahann deluxe om jeg hadde vært mann!
Rainbow Skrevet 20. juni 2011 #39 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Noen damer heller jo litt mot den lesbiske siden og er litt maskuline av seg . Eller tenner på jentesex osv . Disse er jo ikke 100 % hetro . Mulig disse kvinnene godt kunne tenkt seg å være menn . Siden de tenner på damer og fantaserer om jentesex osv . Ikke umulig at det finnes litt penismisunnelse hos disse damene . Men de er ikke 100 % ekte kvinne eller 100 % hetrofile . Jeg har aldri tenkt tanken . Er så glad i mannfolk å pikk , at ville ikke byttet det mot vagina istede : ) Men jeg er 100 % hetro da og superfeminin .Uten tvil : ) Altså. Hmm. Hvordan skal man gripe dette an uten å le høyt og lenge over åpenbar idioti, egentlig? Her var det nemlig MYE uvitenhet! *puste dypt* 1. Du har helt rett, kvinner som er lesbiske er ikke 100% hetero. Det ligger forsåvidt ganske tydelig i det faktum at de er lesbiske. 2. Jeg er lesbisk, men jeg er veldig feminin likevel. (Jepp, det går an, det er helt sant!). Jeg sminker meg hver dag, går i kjoler og skjørt stadig vekk, elsker å gå med høye hæler, har langt hår og kvinnelige former. Og tro det eller ei, det samme har kjæresten min! 3. De som bare "leker med tanken" og tenner på jenter ønsker gjerne et seksuelt "eventyr", men det betyr ikke at de ønsker å ha penis. 4. Jeg har overhodet ikke lyst til å ha en penis. Kroppen min funker utmerket. Jeg kunne heller ikke tenkt meg å være mann. Herlighet. Å være lesbisk er ikke det samme som å være transkjønnet. Jiiz. 5. Å være lesbisk er ikke ensbetydende med å være maskulin. 6. Noen kvinner lever heterofilt, men tenner på kvinner. Bifile. De finnes i både maskuline og feminine utgaver. 7. Jeg er da virkelig 100% kvinne selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha sex med en mann. Jeg liker KVINNER, og jeg liker at jeg selv er en KVINNE. Det er så langt unna peniser som man kan komme. 8. Denne tråden handlet om hvorvidt kvinner generelt har penismisunnelse. Hvorfor du drar inn lesbiske som et eksmepel på noen som har det fatter jeg ikke. Ja, det finne maskuline lesber, men det finnes også feminine lesber. Og både feminine og maskuline heterofile jenter for den saks skyld. Og igjen: Det å være ekte kvinne har da virkelig ingenting med legning å gjøre. *sukk* Endret 20. juni 2011 av Rainbow81 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #40 Skrevet 20. juni 2011 Jeg går ikke rundt å tenker at jeg skulle ønske jeg var mann, jeg trives godt som kvinne! Men klart det hadde vært gøy å prøvd det også for en stund. Ikke bare fysikken, men det hadde jo vært gøy å vært skikkelig sterk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå