Gå til innhold

Spise eller sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe feil når man heller vil spise istedenfor å ha sex?

Jeg mener, selvfølgelig spiser man når man er sulten! Jeg tenker på når man heller velger å spise tull istedenfor å ha sex? Hele tiden??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det noe feil når man heller vil spise istedenfor å ha sex?

Jeg mener, selvfølgelig spiser man når man er sulten! Jeg tenker på når man heller velger å spise tull istedenfor å ha sex? Hele tiden??

Da har du en spiseforstyrrelse.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på om du har en kjæreste som bare er helt til å spise opp. Hva spiser du da, som er bedre enn sex? Og hva kan du gjøre for å endre på dette? Kanskje du kan pynte kjæresten med krem og jordbær, og kombinere de to interessene?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Tja, det handler vel bare om prioriteringer og lyst.

For min del forsvinner ethvert fysisk behov når jeg er seksuelt opphisset (må ikke sove, på do, spise - ingenting (jeg er faktisk supermann når jeg er kåt! :nigo: )), ergo vil det nok aldri skje med meg.

Ville forsåvidt følt meg meget utilpass om partneren valgte å prioritere spising over sex med meg - om hun ikke faktisk virkelig er sulten, da :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres mest ut som om personen er bitter eller sur på deg for noe, TS, og derfor unngår deg på denne måten...

Skrevet

Det hørtes merkelig ut.....

Hadde kjæresten min gått rundt og småspist masse tull istedetfor å ha sex med meg... ja da altså! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes merkelig ut.....

Hadde kjæresten min gått rundt og småspist masse tull istedetfor å ha sex med meg... ja da altså! :kjefte:

For det er hans plikt å ha sex med deg?! Det er faktisk du som er dama hans, ikke omvendt.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Feil og feil. Ifølge en undersøkelse fra England ville over halvparten av kvinnene der heller shoppet enn å ha sex, dersom de kunne velge.........

Gjest Gjest
Skrevet

For det er hans plikt å ha sex med deg?! Det er faktisk du som er dama hans, ikke omvendt.

Hadde du bare sluttet halvveis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...