Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 jeg prøvde dette etter råd fra deg, den var kjempe god, men det svidde utrolig mye og jeg ble knall rød etterpå.. kan dette ha noe med at jeg barberte beina en liten stund før, eller svir det slik hver gang??? Klemz
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #4 Skrevet 13. mai 2002 få høre da? Hvorfor skrubber man med olje og salt. Blandingsforhold? Hvor hen?
Gjest Lea Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Hvis du bruker sukker i stedet for salt svir det ikke så fælt, men salt er mer effektivt. Blandingen skal være som en tykk grøt og tilsett gjerne noen dråper med duft-olje/massasjeolje. Skyll huden og skrubb. Det skal begynne å prikke litt i huden. Skyll og tørk.
Gjest *Perser* Skrevet 14. mai 2002 #6 Skrevet 14. mai 2002 du må jo aldri babere deg når du skal bruke salt! og heller ikke bruke salt hvis du har sår på kroppen! det svir jo som bare det! uff stakkar ble så vond i magen når jeg leste innlegge ditt! lykke til neste gang!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mai 2002 #7 Skrevet 15. mai 2002 Det er pga saltet det svir, sikkert fordi du hadde barbert leggene. Selv barberer jeg etter jeg har skylt bort alt, da slipper jeg prikker i det hele tatt Sukker vil jeg ikke anbefale.. saltet binder fuktigheten i olivenoljen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Havsalt og olivenolje er gull. Anonymkode: d5348...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå