Gå til innhold

Jenter som lekker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han vil tydeligvis ha svar som "Hvis hun har et øyebryn som blinker lilla under fullmånen så har hun et problem med blæra si"

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøse svar? Lukte på henne? :skratte: Du må være veldig ung, det merkes. Lykke til i kjærlighetslivet sier jeg bare...

Right back atcha, dear, right back atcha.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen måte å se på eller finne ut av tidlig om dama er ei lekkejente? Tenker på dem som tisser på seg når de ler, eller lekker litt i søvne. De som mangler kontroll på underlivet rett og slett. Begge eksene mine lakk og jeg syntes dette var direkte kvalmende og mistet lysten på dem. Hvilke tegn skal man se etter?

Dette er jo noe som er ganske vanlig for "jenter" over en viss alder. Og kan også komme etter en fødsel. Rart at du har kommet over to jenter (tydeligvis i ung alder?) som lider av inkontinens. Dette er jo en lidelse som man kan bli frisk av, så jeg håper du ikke dumpet dem av den årsak? Man kan gjøre knipeøvelser, og man kan i siste mulighet operere. Om man lider av denne "sykdommen" (i ung alder må det vel komme av sykdom, har ikke hørt om at friske unge jenter med normale lukkemusklaturer lider av dette?) så må det jo være forferdelig for jentene. Og om de så betror seg til deg, så dumper du dem? Man kan jo bruke små usynlige innlegg i trusa, og ingenting tilsier at du skulle få innsikt i dette utenom at de betror seg? Det vil si, de må jo en liten tur på toalettet før sex, eller smyge av seg trusa på en måte at du ikke ser noe.. Men at det skulle være et sånt problem at det er turn off for deg, så burde det være noe du er plaget av å merke også. Nå har ikke jeg akkurat dette problemet, men det er jo mye man kan lide av, som kan være et problem for partner... Hva om du selv ikke klarte å få den til å stå? Eller om du plutselig begynte å plages av hemmoroider? Som gjerne blør... Soppinfeksjon på penis, eller en annen infeksjon, som ikke var så lett å bli kvitt? Hva om dere hadde vært sammen i tjue år, med unger og fellesgjeld, og denne, ellers deilige jenta, hadde fått en tarmsykdom og måtte hatt utlagt tarm? Eller du, for den del...

Det er greit at noe er "turn off". Men i et forhold må man av og til jobbe forbi denne aversjonen, og se at jenta man er sammen med fortsatt er den samme, og man kan til og med sammen jobbe seg igjennom sykdommen/sykdomssymptomene, og fortsatt ivareta et godt sexliv.

(Nå har ikke jeg et inkontinesproblem da, ser ut som jeg er personlig fornærmet her, men det er mange plager som kan dukke opp i løpet av et samliv også, som jeg synes det er viktig at man ikke bare ser som "turn off", men som en del av den man er glad i.)

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet

Tenner du på urinlukt? Og syns du det er veldig tennende med et voksent menneske som tisser på seg som om det var nyfødt? Da kanskje du skjønner det.

Greia med eksen var at jeg merket det først etter 4-5 måneder da vi begynte å være mye mer sammen. Var sterkt knyttet til henne da, og hadde jeg vist av dette udelikate problemet hadde jeg sluppet å gå gjennom et kjedelig brudd.

Asså, det må jo være noe feil med slike jenter. Noe man kan finne tegn på.

Oi , ja da må hun / dine exer ha tisset MYE på seg .Tydeligvis mer enn bare 2 - 3 små dråper ... Siden du klarte å merke det . Regner med enhver kvinne med inkontinens problemer vil forsøke å skjule det , forde det er litt tabu . Så det ikke merkes .

Dette er jo ikke vanlig på unge jenter som aldri har født , eller ELDRE kvinner som aldri har født .

Er nok som oftest de som har født vaginalt , på gammelmåten , som får slike svekkelser av bekkenbunn i ettertid med påfølgende inkontinens pga svekket bekkenbunn og muskler i underlivet .

Skjønner godt du syns det var udelikat og vemmelig . Sikker tragisk for de som plages med det også .

Må si jeg syns synd på både deg og din X . Kjip for dere begge . Og hemmende for et samliv / sexliv .Ganske sikkert .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...