Gå til innhold

Jenter som lekker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen måte å se på eller finne ut av tidlig om dama er ei lekkejente? Tenker på dem som tisser på seg når de ler, eller lekker litt i søvne. De som mangler kontroll på underlivet rett og slett. Begge eksene mine lakk og jeg syntes dette var direkte kvalmende og mistet lysten på dem. Hvilke tegn skal man se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukt, kanskje?

Eller spørre, hehe. (Ville ikke gjort det på første date.)

Skrevet

Er det så veldig vanlig da? :klo:

Hvilken alder er det du dater?

AnonymBruker
Skrevet

Er det så veldig vanlig da? :klo:

Hvilken alder er det du dater?

Tydeligvis veldig ung alder, siden han omtaler de som jenter og ikke som kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Tydeligvis veldig ung alder, siden han omtaler de som jenter og ikke som kvinner.

Men, er det veldig vanlig lekke, eller har han bare vært "uheldig"?

Synes det er litt merkelig at det skal være et problem for han men..

AnonymBruker
Skrevet

Men, er det veldig vanlig lekke, eller har han bare vært "uheldig"?

Synes det er litt merkelig at det skal være et problem for han men..

Er du en som lekker?

Skrevet

Er du en som lekker?

Nei, det er jeg ikke..:)

Men hvis jeg hadde vært det, ser jeg for meg at det hadde vært noe som ikke hadde gått utover en partner..

Synes det var en merkelig problemstilling, og enda rarere at han har møtt to jenter hvor det har vært et såpass stort problem at det er avtennende..

Skrevet

Lukt, kanskje?

Eller spørre, hehe. (Ville ikke gjort det på første date.)

Haha, takk for tipset du. Skal jeg liksom bare begynne å sniffe henne i skrittet? :skratte: Kan liksom ikke spørre henne heller - "hey du, bruker du å tisse på deg selv?". Må vel få henne til å gapskratte litt for å finne ut da. Skulle hatt deg med, du er hvertfall god for en latter :skratte:

Herrefred....

Skrevet

Nei, det er jeg ikke..:)

Men hvis jeg hadde vært det, ser jeg for meg at det hadde vært noe som ikke hadde gått utover en partner..

Synes det var en merkelig problemstilling, og enda rarere at han har møtt to jenter hvor det har vært et såpass stort problem at det er avtennende..

Tenner du på urinlukt? Og syns du det er veldig tennende med et voksent menneske som tisser på seg som om det var nyfødt? Da kanskje du skjønner det.

Greia med eksen var at jeg merket det først etter 4-5 måneder da vi begynte å være mye mer sammen. Var sterkt knyttet til henne da, og hadde jeg vist av dette udelikate problemet hadde jeg sluppet å gå gjennom et kjedelig brudd.

Asså, det må jo være noe feil med slike jenter. Noe man kan finne tegn på.

Skrevet

Tegn du kan se etter er våt flekk utenpå buksa når du er morsom og får henne til å le. Men sålangt er du knapt tragikomisk. Slike jenter er lekkerbiskener. :gjeiper:

Skrevet

Så du gjorde det slutt med henne kun fordi hun hadde et fysisk problem?

Jeg tenner ikke på urinlukt, bare synes problemstillingen er litt merkelig, siden det sjelden er et problem for unge jenter å tisse på seg..

Hvis du synes dette er et såpass stort problem at det er en dealbreaker, må du jo si ifra tidlig at du ikke godtar mennesker som har problemer med nyrer/lukkemuskler/blære osv..

Skrevet
Hvis du synes dette er et såpass stort problem at det er en dealbreaker, må du jo si ifra tidlig at du ikke godtar mennesker som har problemer med nyrer/lukkemuskler/blære osv..
Kanskje han kan få trykket det på en T-skjorte? :popcorn:
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Så du gjorde det slutt med henne kun fordi hun hadde et fysisk problem?

Jeg tenner ikke på urinlukt, bare synes problemstillingen er litt merkelig, siden det sjelden er et problem for unge jenter å tisse på seg..

Herregud, jeg gjorde det slutt med henne fordi jeg syntes hun ble vemmelig av dette. Jeg skal rett og slett slutte å forsøke å få råd fra denne ugleguiden. Går jo ikke ann å ta opp noe med dere så lenge man har en eks man har slått opp med. Det er jo ikke lov for gutter å velge, tydligvis. Vi skal elske dere som dere er uansett. Merkelig hyklersk verden vi lever i.

Skrevet

Kanskje han kan få trykket det på en T-skjorte? :popcorn:

Ja, ellers kan jeg lage en nøkkelring til han! :jepp:

Skrevet

Herregud, jeg gjorde det slutt med henne fordi jeg syntes hun ble vemmelig av dette. Jeg skal rett og slett slutte å forsøke å få råd fra denne ugleguiden. Går jo ikke ann å ta opp noe med dere så lenge man har en eks man har slått opp med. Det er jo ikke lov for gutter å velge, tydligvis. Vi skal elske dere som dere er uansett. Merkelig hyklersk verden vi lever i.

Du trenger ikke bli sint, jeg stilte et spørsmål og ga deg et råd!

Jeg ga ikke uttrykk for noen av mine meninger, bare en generell undring over problemstillingen siden jenter sjeldent tisser på seg når de er unge!

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi savner deg allerede... :sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Haha, takk for tipset du. Skal jeg liksom bare begynne å sniffe henne i skrittet? :skratte: Kan liksom ikke spørre henne heller - "hey du, bruker du å tisse på deg selv?". Må vel få henne til å gapskratte litt for å finne ut da. Skulle hatt deg med, du er hvertfall god for en latter :skratte:

Herrefred....

Du kan da kjenne lukt selvom jenta ikke er naken og du ikke har nesa inni musa hennes.

Og blir dere godt kjent, ser jeg ikke problemet med å spørre, eller å bare snike det inn i en samtale å si at du har hørt det er vanlig eller noe.

Dust.

Skrevet

Hvorfor gidder du egentlig å spørre når du ikke aksepterer seriøse svar? ...

• Liker 1
Skrevet

Han vil tydeligvis ha svar som "Hvis hun har et øyebryn som blinker lilla under fullmånen så har hun et problem med blæra si"

Gjest Gjest
Skrevet

Seriøse svar? Lukte på henne? :skratte: Du må være veldig ung, det merkes. Lykke til i kjærlighetslivet sier jeg bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...