Gå til innhold

Ny i "gamet"

Fremhevede innlegg

Gjest Chica
Skrevet

Hei!

Har lest en del på dette forumet så tenkte jeg selv skulle stille et spørsmål. Jeg er 18 og debuterte nylig med min kjæreste som jeg har vært sammen med i to mnd. Han var utrolig hensynsfull når vi hadde sex, men det gjorde veldig vondt for meg. Han sa at første gangene gjør vondt, men jeg vil egentlig ikke ha sex igjen fordi det var såpass ubehagelig. har hørt at man skal være ordentlig kåt og det var jeg. Hvorfor gjør det så vondt da og er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli deilig? Og skal man være helt barbert? Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Så fint at han var hensynsfull! Det betyr mye..:)

Det gjør gjerne vondt første gangen, for underlivet ditt er ikke vant til sex og det kan også være at du fortsatt har jomfruhinnen din intakt hvis den ikke har blitt brutt av tamponger..

Man spenner seg også gjerne i starten og da gjør det enda vondere siden det blir veldig trangt!

Jeg foreslår at dere kan føle dere frem litt, at du prøver slappe av og ikke spenne deg der nede og gjerne prøve deg frem på egenhånd med dildo eller onanering..:)

Lykke til!

Masse klemmer :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Så bra han var hensynsfull:) Grunnen til at det gjør vondt er pga. jomfruhinna. Når du har sex så "sprekker" jomfruhinna og da gjør det ikke vondt lengre. Kan godt hende den ikke "sprekker" første gang d har sex, så kan være ubehagelig flere ganger, men etter det blir det bare bedre=) Og når hinna "sprekker" kan det hende det kommer litt blod. Det med barbering er bare smak og behag, så det er da helt opp til deg/dere :P

Men bare husk at det kommer til å slutte å gjøre vondt, så er bare å kjøre på og være tålmodig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...