AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Besta har et problem. Hun hører ikke brannalarmen om den går! Og dette er blitt testet en del, da hun har en brannalarm i kjelleren som av og til uler uten at det er brann. Har hørt om noen puter som skal vibrere når alarmen går? Noen som vet hvor en kan få kjøpt en slik?
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Hjelpemiddelsentralen skal kunne hjelpe henne med dette. Døve eller tunghørte kan få alarmet som legges under puta og kan kobles til telefon, røykvarslere og ringeklokke, eller bare en av delene. De kan også få lysalarmer som blinker ved noen av disse tilfellene. Dette har hun vel rett på å få med en liten egenandel på lik linje med høreapparat o.l.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Enklereliv.no har mye rart, og spesielt ting som er tilpasset eldre og funksjonshemmede (men jeg har handla en del duppeditter der jeg også, og jeg er ung og frisk ) Om du ikke finner akkurat brannvarsler kan du sende en mail til de og høre om de kan hjelpe deg med å få tak i, de er alltid interessert i tips til hva de kan ta inn av varer.
FrøkenJosefine Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=28&pId=2994# fant denne.. Den kan jo være noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå