AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Pr dags dato har jeg pengene og lønnskontoen i postbanken/DNB NOR konto. Jeg er litt lei av dem egentlig, har lyst å skifte. Iallefall på sparekonto, jeg har ca 200 000 der, og renta er kanskje 2,20% prosent. Mot yAbank sin 3,40% eller hva det var. Noen som vet om hvor de har høyere rente og bedre vilkår? Trenger litt tips om beste sparekonto.
DBM Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Ser ut som at Bank Norwegian er best akkurat nå, med 3,50. Jeg har yA Bank selv og fornøyd med det.
Anglofil Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har både Postbanken og Bank Norwegian. Postbanken er der jeg har BSU, mens Bank Norwegian er der jeg har resten av mine sparepenger. Veldig greie å bruke til sparing, ingen problemer med dem ihvertfall. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Jeg registrerte meg for en yabanksparekonto i går, kan jeg i dag i stede registrere meg hos norwegian? Søren, får sparekontoer over alt jo..
DBM Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jeg registrerte meg for en yabanksparekonto i går, kan jeg i dag i stede registrere meg hos norwegian? Søren, får sparekontoer over alt jo.. Du velger selv hvor mange kontoer du vil ha, og i hvor mange og hvilke banker. Ikke noe problem å si opp kontoen hos yA og opprette en ny hos Norwegian. Du kan få deg Norwegian-konto før du sier opp yA-kontoen. Forskjellen er fryktelig liten da, 100 kr for innskudd på 100.000 kr, 200 kr ved 200.000 kr osv. Endret 20. juni 2011 av DBM
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Nå har jeg fått meg norwegian konto, og skal si opp den i yabank litt spesielt å ha konto i flyselskapet jeg vanligvis bruker, men litt artig Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå