Gå til innhold

yAbank, er det verdt å sette over sparepenger og lønnskonto dit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pr dags dato har jeg pengene og lønnskontoen i postbanken/DNB NOR konto. Jeg er litt lei av dem egentlig, har lyst å skifte. Iallefall på sparekonto, jeg har ca 200 000 der, og renta er kanskje 2,20% prosent. Mot yAbank sin 3,40% eller hva det var.

Noen som vet om hvor de har høyere rente og bedre vilkår?

Trenger litt tips om beste sparekonto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som at Bank Norwegian er best akkurat nå, med 3,50. Jeg har yA Bank selv og fornøyd med det.

Skrevet

Jeg har både Postbanken og Bank Norwegian. Postbanken er der jeg har BSU, mens Bank Norwegian er der jeg har resten av mine sparepenger. Veldig greie å bruke til sparing, ingen problemer med dem ihvertfall. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

YA :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg registrerte meg for en yabanksparekonto i går, kan jeg i dag i stede registrere meg hos norwegian? Søren, får sparekontoer over alt jo..

Skrevet (endret)

Jeg registrerte meg for en yabanksparekonto i går, kan jeg i dag i stede registrere meg hos norwegian? Søren, får sparekontoer over alt jo..

Du velger selv hvor mange kontoer du vil ha, og i hvor mange og hvilke banker. Ikke noe problem å si opp kontoen hos yA og opprette en ny hos Norwegian. Du kan få deg Norwegian-konto før du sier opp yA-kontoen.

Forskjellen er fryktelig liten da, 100 kr for innskudd på 100.000 kr, 200 kr ved 200.000 kr osv.

Endret av DBM
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått meg norwegian konto, og skal si opp den i yabank :)

litt spesielt å ha konto i flyselskapet jeg vanligvis bruker, men litt artig :fnise:

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...