Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett meg lei av å fylle brynene mine med farge hver eneste dag. Nå vil jeg farge de. Jeg har minimalt med penger for tiden, så har ikke råd til å gå til en spesialist å få gjort det. Derfor har jeg tenkt å gjøre det selv. Hva bør jeg tenke på når jeg skal gjøre det og hvilke farger anbefales? Jeg har en kald hudtone og er brunsvart i håret.

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ha vaselin rundt området rundt brynene hvor du ikke vil ha farge. Jeg napper alltid etter jeg har farget for da ser jeg de lyse babyhårene bedre, men det er valgfritt:) Nå minnet du meg på at jeg må fikse øyenbrynene, takk:D

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert lurt med vaselin, det tenkte jeg ikke på! Tror nok kanskje det kan lønne seg å nappe etter at man har farget? Jeg vet ikke jeg, null peiling på det.

Men hva gjør jeg hvis fargen blir helt feil til meg?

TS

Gjest Tirkes
Skrevet

Fargen kan vel egentlig bare bli for mørk, blir den for lys kan du etterfarge som før, eller du forsøker å farge engang til? :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Og blir den for mørk så er ikke den noen krise heller, det falmer etter en bitteliten stund uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Da bør det nok gå fint! Noen merker å anbefale?

Skrevet

Jeg bruker colokrem selv :) Fåes på Vita. Jeg bruker brun og er lys blond. Du kan trygt gå for sort :) Bare pass på tiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Det skader for eksempel ikke å ta på farge, så ta den av igjen for å se hvordan det har blitt for så og ta på farge igjen? Lang setning :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

kolokrem brukes her også:)

Du kan helt fint farge de litt, og så ta det av igjen, vaske de, la de tørke, smøre deg inn med vaselin igjen og farge de en gang til:) Men ta tida på det så du slipper å gjøre det hver gang

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er Depend sin krem?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta vare på kvitteringen når du kjøper produkt til å farge brynene/vippene med. Flere ganger jeg har farget har ikke hårene tatt farge, selv om jeg har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke. Da er det greit å få byttet i et nytt produkt eller å få pengene tilbake.

Gjelder selvfølgelig bare om du ikker har fått farge i det hele tatt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...