Gå til innhold

Skal over grensa til uka, Charlottenberg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Charlottenberg til uka sammen med en venninne for å handle. Men hva lønner det seg å kjøpe i sverige av matvarer? Jeg røyker ikke så sigaretter er ikke aktuelt, men tenkte kanskje kjøpe litt vin. Hva er kvota på vin, øl og brennvin?

Tenkte handle matvarer, men lønner det seg å å handle der? Har inntrykk av at kjøtt er nesten like billig i Norge. Hva med grønnsaker og andre matvarer?

Det er noen år siden jeg var på svenskehandel så håper noen kan gi noen tips til mat som er rimelig i nabolandet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt er MYYYYYYYYYE billigere, det meste er det der borte. Det er et enormt senter i selve charlottenberg, og flere mindre på veien bort dit. Du kan handle det du vil. Kvota husker jeg ikke helt, men det bruker å stå på polet der på senteret :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt er MYYYYYYYYYE billigere, det meste er det der borte.

Nja, det er en sannhet med modifikasjoner. I det siste har prisene steget, og på en del kjøttvarer sparer du ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Hvetemel, bakevarer, meieriprodukter, saft, hårfarge, krydder, tørrvarer(her må du se ann!!), kjøttboller.

Det er noe av de vi kjøper når vi er der.

Et tips er å handle på Eurocash, det er den billigste butikken.

AnonymBruker
Skrevet

GÅ INN PÅ 1881.NO KLIKK PÅ GRENSEHANDEL ....

MASSE MED TIPS DER

OG JEG KJØPER RESEPTFRI Å BILLIGERE MARKEKUR TE KATTEN I CHARLOTTEN....

ENDEL MEDISINER KAN VÆR MYE BILLIGERE.. EKS 150 KR HER MOT EN 50 LAPP OVER GRENSA

SÅ F EKS ALLERGI? PASS PÅ.....

NOE KJØTT ER SAME PRIS SOM BILLIGMERKENE HER,SÅ SE NØYE ETTER

DE DANSKE MERKER AV KJØTT, ER AV OG TIL DÅRLIG ( MY VANN, SÅ FØLER D STEKES DÅRLI )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...