AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er støttekontakt for en med aspergersyndrom. I sommer har han veldig lite å gjøre, og i de formiddagene jeg er med han, pga hans syndrom så sitter ha alt for mye inne, innesteng på rommet sitt. Jeg tok han med ut for å leie film i dag. Dette liker han. Har tatt han med på reptilparken (men dette er dyrt), vurderer museumene på Tøyen, men de har stengt på mandager. Han liker reptiler, blod og splætt, også liker han våpen. Er det helt på jordet å ta han med for å se på våpensamlingene (museum?). Han ser jo støtt og stadig på helt jævlige skrekkfilmer, så tviler på at det kan gjøre saken så mye verre. Jeg vurderte forsvarsmuseumet. Han liker litt mer voksne ting, og det kan heller ikke koste penger.
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Holder du det til interessene hans så er du hvertfall sikret at han har det utrolig gøy. Kan jo også gå til et bibliotek og låne bøker om reptiler f.eks. Men gjøre andre ting innimellom også. Kanskje en tur til Akershus festning eller noe sånt og se på gamle kanonstillinger?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Hva med svømming? all fysisk aktivitet er bra, sykling?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Det er ofte militærskip til kais som det er mulig å gå ombord og besøke. Ellers så er det jo masse militærhistorie på Hovedøya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå