Gå til innhold

Ble snytt for et ligg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på flørt'ern med en fyr. Vært det en liten stund. Han er kompis av en eks, men det er lenge siden jeg var sammen med han. Vi har klina og teksta en del. Nå igår hadde det passa så bra (for meg ihvertfall) å komme hjem til han for natta. Han inviterte faktisk og jeg var helt klart, men var på fest. Når jeg da var klar for å dra derfra, så hadde han trukket tilbake inbydelsen sin (fornuftig dude med en fornuftig grunn for avslaget). Men gud så frustrerende. Jeg har aldri opplevd å bli utsatt for noe slikt før. Mannfolk sier jo aldri nei... hva skjedde?

Nå begynner jeg å forstå hvor kjipt det må være for mannfolka med alle disse luremusene :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Han tenkte vel som alle andre tenker...hadde du virkelig vært interessert hadde du kommet med engang ;D

• Liker 2
Skrevet

Vær glad han ikke snøyt seg i ligget du! :forkjola:

• Liker 1
Gjest Fable
Skrevet

Vær glad han ikke snøyt seg i ligget du! :forkjola:

og der ble man litt kvalm x.x

AnonymBruker
Skrevet

Han tenkte vel som alle andre tenker...hadde du virkelig vært interessert hadde du kommet med engang ;D

Fordi jeg var i et selskap jeg bare ikke kunne stikke av før ganske seint... :gjeiper: Og han visste det. Men æsj han må slutte å tease meg og ikke gå hele veien altså. Jeg blir jo bare mer gira på han... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Strengt tatt så har du vel bare deg selv å skylde på som ikke tok turen til ham når du ble invitert. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...