Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sikker på at jeg hadde helt sperret profil, men så sjekket jeg np ved en tillvelfidghet, og ser at man faktisk kan se alt av profilbilder, og ander bilder jeg selv har lagt ut.

Jeg har gått inn på personverninnstillingene, og der står alt krysset av på kun venner. skjønner ingenting.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sikker på at jeg hadde helt sperret profil, men så sjekket jeg np ved en tillvelfidghet, og ser at man faktisk kan se alt av profilbilder, og ander bilder jeg selv har lagt ut.

Jeg har gått inn på personverninnstillingene, og der står alt krysset av på kun venner. skjønner ingenting.

Jeg har opplevd det samme, så jeg gjør det til en regel å aldri legge ut noe privat eller sensitivt. Facebook er helt elendige på personvern, og forandrer regler og innstillinger som de selv vil.

Skrevet

For profilbilder er det et eget valg under brukerkonto, personvern, tilpass innstillinger

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har ikke noe som jeg ikke vil at resten av verden vil se. det ville jeg aldri lagt til på facebook, men jeg liker heller ikke at alle som vil kan se alt av det. gjør meg litt sur egentlig :P

AnonymBruker
Skrevet

For profilbilder er det et eget valg under brukerkonto, personvern, tilpass innstillinger

Oi? Ok. Hv hvordan finne rjeg innstillingene for å endre det?

Skrevet

Tror det bare er å hake av valget, skal stå på siden der

AnonymBruker
Skrevet

Finner det ikke jeg. Men kanskje bare jeg som er dårlig til å lete. Står en lang liste, men sår ikke profilbilder..

Skrevet

".Rediger personverninnstillingene for eksisterende fotoalbum og videoer."

Under brukerkonto, personvern, tilpass innstillinger

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da er det der jeg har sett..er helt forvirret jeg. for står kun venne rpå alle innstillinger. likevel kan folk se alle profilbilder. argh. facebook altså. tusen takk for hjelp forresten!

Skrevet

Hvordan vet du at andre kan se bildene dine?

AnonymBruker
Skrevet

fordi det var en jeg nettopp har møt som skulle legge meg til, og når hun spurte hvem av de med navn som var meg så sjekket jeg det i smame slengen. og da vist det seg at hun kunne se alle profilbilder. vi har heller ikke vært venner på faceboom før, så det skulle vel ikke ha så mye å si.rare greier.

Gjest Nedfall
Skrevet

".Rediger personverninnstillingene for eksisterende fotoalbum og videoer."

Under brukerkonto, personvern, tilpass innstillinger

..og slik ser det ut(markert med rødt):

post-15095-0-06613700-1308697251_thumb.p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...