altsoja Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Har en veninne som skal opperere magen, tirsdag den 21. Lurer litt på om dere har noen gode tips om hva eg kan gi.Tenkte nok en pris rundt 2-4 hundre kr. siste løsning er nok blomster.men syns dette er litt kjedeligt.litt kjekt å gi en gave med litt mer tanke bak.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Bøker er alltid fint å få når man nettopp er operert og ikke kan bevege seg så mye.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Ting hun kan få tiden til å gå med. Bøker, blader, kryssordbok, sånne ting:)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Gjerne noe lettlest noe dersom man skal gå på smertestillende en stund.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Om ho ikkje er lesehest, vil ei lydbok kanskje vere noko som hjelp på å få tida til å gå Det satt iallfall eg pris på då eg hadde lange dagar på sjukhuset.
Gjest Badabing Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Det jeg husker best er at noen kom med mat og milkshake til meg da jeg lå på sykehuset. Var veldig godt med noen annet enn sykehusmat og det fra kiosken!
Gjest Smørbukk Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Da faren min lå på sykehus kjøpte vi med en bok til han. Han er ingen lesehest, men kom seg gjennom en bok han fikk veldig sansen for. Og i og med at han ikke er noen lesehest, varte boka litt lenger også Andre tips er som nevnt over også bl.a. kryssord, lydbok, kanskje noe strikketøy hvis hun liker det, eller andre ting som får tida til å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå