*Bumblebee* Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg trenger ny tv/stereobenk,men vil gjerne ha et møbel som ikke ser UT som et tv møbel,om dere forstår..? Til playstation,forsterker++,slike ting. vil liksom gjerne skjule de litt,gjerne helt bort når de ikke brukes.Det trenger ikke være plass til tv oppå,det skal vi ha på veggen.. har mye hvit/nostalgisk stil,med bla.a. innslag av rokokko møbler. Har dere noe kreative forslag jeg kan få inspirasjon av..?evt.andre kreative løsninger.. Gjerne med linker o.l. om dere har det!
*Bumblebee* Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2011 synes alt ikea sitt lyyyyser ikea lissm...synes ikke det passer inn her :/ og forøvrig synes jeg de ser veeldig tv-benk ut
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Spørs jo litt. Jeg har en modifisert kommode. Har mye svarte møbler på stua og TV'en henger litt høyt på veggen (flatskjerm) så jeg trenge bare noe å skjule DVDspillere, PS3, xbox og DVDer i. Jeg fant en bred og ikke altfor dyp kommode, kjøpte hengsler, tok ut skuffene, festet skuffefrontene i en sponplate som jeg spraylakkerte først. Åpen bak, så den kan være lukket så sant man ikke skal skifte plate eller sette i ny film/hente noe. Kreves litt, men det ble perfekt her i stua. 1
*Bumblebee* Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2011 Oi takk for god idè!kansje det kan gjøres ja?? skal lete om jeg finner en passende skjenk/kommode..! fiiiiinn . no
~white lady~ Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Du har jo disse gammeldagse TV skapene, da? http://4.bp.blogspot.com/_cY9Dbhqrvwo/TGg4ux4upZI/AAAAAAAAEnk/OQuvtLlYLxo/s1600/Interi%C3%83%C2%B8r+026.jpg
*Bumblebee* Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2011 ja det var fint,men det blir for stort.men noe lignende i mindre versjon hadde nok funket!
California Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Jeg er glad i denne type løsning: boconcept volani
Gjest Consensio Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Liker løsningen som IKEA har (som sikkert kan gjøres med andre lignende hyller) å legge bokyller ned på siden, da ser det ikke så TV-møbel ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå