Kindlooks Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Skal til kroatia i sommer og har lyst til å shoppe med meg endel ting som sminke, klær og div. Lurer på hvor det er billigst å handle? Kjører gjennom Tyskland, østerrike, italia, slovakia. Noen som har kjørt til kroatia selv og har noe å anbefale? Skal til en campingplass i Zaton.
Fairchild Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hvis dere er innom Rijeka på vei sørover kan det være verdt å ta turen innom Tower Center Rijeka: http://www.tower-center-rijeka.hr/en/razine Endret 20. juni 2011 av Fairchild
Kindlooks Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2011 Takk for tipset, får se om vi kjører forbi der Men hvilket av disse landene er generelt best å ta shoppingen i? Er litt kjedelig hvis jeg shopper i et land også kommer jeg til et annet så er det halvparten så billig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 så er det halvparten så billig. Hadde ikke det vært greit da? 1
Kindlooks Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2011 Joda, men ikke hvis jeg har brukt opp nesten alle feriepengene mine :gjeiper: Er tower-center det største kjøpesentere i kroatia?
Østlandet Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Joda, men ikke hvis jeg har brukt opp nesten alle feriepengene mine :gjeiper: Er tower-center det største kjøpesentere i kroatia? Om det er "Halvparten så billig", så er det vel strengt tatt dyrere. (Halvt prisavslag i forhold til utgangspunktet). Det er vel det anonym mener. Litt begrepsforvirring, he he.
Fairchild Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Er tower-center det største kjøpesentere i kroatia? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå