Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Sist jeg var hos frisøren tenkte jeg at jeg skulle gjøre litt mer ut av besøket og bestemte meg for å farge stiper i mitt halvlange hår. Noe jeg nå angrer grusomt på. Håret mit ble så utrolig slitt av behandlingen - rett og slett ødelagt. Stipene ble tatt ut med heklenål gjennom hette. Siden jeg har så mørkt hår måtte det først blekes for så å farge det i en annen nyanse. Kun bleking ville ha gitt meg gult/orange hår fikk jeg høre. Under behandlingen håndterer frisørdama håret mitt noe så vanvittig røfft, hodet mitt blir dratt frem og tilbake, og når blekemiddel og farge ble tilsatt gnudde hun håret mitt som om det var gør-skittet tøy hun vasket for hånd. Jeg ber om å få en hårkur, og etter siste utskylling blir håret frottert på en måte jeg aldri har tørket håret mitt på før. Da var det så tuggete at det var umulig å børste det. Men børstes skulle det, og en hel masse hår ble bare slitt rett av. Nå i ettertid ser håret mitt helt forferdelig ut, det er avslitte tupper i alle lengder, også helt ned til et par cm lengde, som stikker ut fra resten av håret. Nå bruker jeg all verdens av hårkurer og pleiemidler, men det er jo ingen ting som kan reparare så slitt hår. Det er nesten umulig å børste gjennom håret til enhver tid. Nå frykter jeg at jeg må klippe meg kort-kort for å igjen se anstendig ut på håret. Jeg kan tilføye at dette er ikke en enestående historie. Søstern har også to ganer hos forskjellige frisører fått en lignende behandling. HVORFOR GJØR DERE SÅNN????? Er det slik dere frisører anbefaler at vi skal behandle håret våres selv?????? Jeg er så skuffet over behandlingen jeg fikk. Kommer aldri til å gå tilbake dit. Må bare innrømme at jeg er for feig til å klage, men uansett er det ikke noe de kan gjøre godt igjen nå.
Væren Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Du burde virkelig ha klagd! Jeg vet det ikke er lett, men ut fra den forklaringen din, er det helt tydelig at hun har ødelagt håret ditt! Du burde fått pengene igjen. Virkelig!!! :trøste: Medfølende klem!
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Føler med deg, Gjest - jeg har også hatt en sånn grusom frisøropplevelse der jeg grein og grein da jeg kom hjem.... Til slemme frisører der ute i det ganske land: Dere kødder ikke med håret til folk!!!!! Er enig med Væren, du skulle gått tilbake og klaget. Til deg Gjest har jeg et par små tips: Kjøp en skikkelig fuktighetsgivende hårkur (gå til en frisør og få råd om hvilken type - men velg en annen frisørsalong enn der du ble farget nå sist!) og stell godt med håret ditt. Så får du heller vurdere om du klipper det kort-kort. Du kan jo likeså godt holde den frisyren som du har nå, for håret vil allikevel vokse ut slik at det ødelagte håret etter hvert blir klippet bort - og du slipper å bli kort-kort hvis du ikke vil det. Og for all del: Bruk aldri mer den frisørsalongen!! *Huldra tror på boikott - har selv en salong hun boikotter*
Ylajali Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Klag klag klag! Det er ikke gøy, men de bør få høre det. Utrolig surt å betale frisørblodpris, og ikke en gang bli fornøyd! Bit tennene sammen, det går helt sikkert bra. Det verste jeg vet er de fordømte hettene og heklenålene. Min frisør kladder det bare oppi, og det pleier å bli kjempefint. Eventuelt kan man be de bruke folie. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 hell oppi med balsam og kur det ofte! Vær forsiktig med å bruke hårstrikk! Redken extreme + diverse kurer har hjulpet håret mitt over den mest kritiske fasen, så må jeg bare klippe det ofte, og får aldri det lange, nydelige håret jeg ønsker meg.... Jeg skjønner det er vanskelig å klage...men du burde gå tilbake likevel... I hvert fall burde frisøren gi deg en ekstra gratis kur - eller tilby deg en kur billig....
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 rens først håret. Derefter shampoo og hårkur for skadet hår.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Takk for støtte alle sammen. Jeg skulle nok ha gått og klagd... Men SexySadie, hva innebærer å rense håret??
-ida- Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 Jeg har fått håret ødelagt og forsøkt å klage, men da fikk jeg til svar at med mitt dårlige hår burde jeg ha skjønt det!!! Takk for den du liksom. Jeg har ikke utdannelse innen hår, jeg vil bare ha fint hår jeg og derfor gikk jeg dit. Det er mange dårlige frisører rundt om.
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 For aa legge til enda en liten ting.... hvorfor i soeren VRIR noen frisoerer ut vannet av haaret??? Argh... Clea - som alltid mister mye haar med frisoeren...
*Shira* Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 Du burde klage. Mitt tips til deg er å bruke denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...uct/View/00132a WELLA SP 3.1 HYDRO MASK Dette har reddet mitt hår. Men du må gå lenge med den i. Vask håret på ettermiddagen/kvelden, ha i godt med hårkur. Ikke skyll ut, men sov med hårkuren i. Du må selvf. legge et håndklede på puta. Skyll ut hårkuren neste morgen, ikke vask håret. Jeg bruker å gjøre dette ivertfall 2 ganger i uken. Denne hårkuren er utrolig god, og er verdt et forsøk. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå