Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å barbere bena.

Men nå som det er varmt,og man må dra på shorts eller kort skjørt for å ikke smelte, så føler jeg at jeg MÅ,for ellers er jeg ekkel..

Er 26år,forresten.

På vinteren hender det at jeg bare barberer bena et par ganger.

Men nå kvier jeg meg for å gå ut,for jeg er redd jeg ikke har fått med alle hårene :/ :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar alle hårene gro som de vil, og er ikke ekkel for det om. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg har svarte stive hår nederst på leggen, som ser mildt sagt fælt ut, så jeg MÅ barbere beina året rundt, siden jeg gjevnlig svømmer i svømmehall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må barbere leggene dersom de blir synlig fordi jeg går i short/kjole. Vinterhalvåret gir jeg blanke. Barberer heller ikke legger for å gå avkledd i egen hage. Jeg vokser da for da tar det lenger tid før det kommer igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter: dere MÅ ikke barbere noe som helst sånn egentlig, men er hjernevasket til å tro at dere ser heslige ut med hår, og dere tror på det. :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler at andre mener jeg må det, ja.

• Liker 5
Skrevet

Jeg føler kanskje at jeg MÅ, men føler meg jo også best med glatte legger :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må og jeg vil!

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg føler meg ikke vell dersom jeg har hår på bena når andre skal se de. Derfor barberer jeg de på sommeren, men så og si aldre på vinteren.

Skrevet

Jeg hater å ha hår på beina. Det klør, og jeg syns det er kjempestygt. Dessuten stikker det med strømpebukse om vinter'n. Så jeg barberer dem hver eneste gang jeg dusjer. Det vil si sånn ca hver dag/annen hver dag. Hele året.

Vil ikke at kjæresten min skal stryke på meg og stikke seg på stive, svarte hår heller. Kunne ikke ramla meg inn å gå med shorts eller skjørt uten å barbere beina.

I Namibia var det én uke vi var i Bushmanland og bodde ute, uten tilgang på dusj eller noe. Da måtte jeg jo gå i shorts og likevel ikke være barbert. Føltes ekkelt, men alle andre var jo i samme båt. Men guuud så deilig det var å barbere dem igjen da! For ikke å snakke om hvor herlig det var å dusje, vaske håret og bruke såpe, men det er jo en annen historie!!

Skrevet (endret)

Jeg hater kroppshår, og barberer med glede bort alt både på beina og andre steder. Jeg føler ikke at jeg må, men jeg vil.

Om man skal gå med shorts eller miniskjørt, så synes jeg at alle burde barbere beina. Det ser så utrolig udelikat og mannlig ut med hårete bein på kvinnfolk.

Endret av Gaea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å ha hår på beina. Det klør. Vil ikke at kjæresten min skal stryke på meg og stikke seg på stive, svarte hår heller.

Vet ikke hva slags hårtype du har, men mine er lange, sorte og myyke. Ingenting som stikker der før de gror ut igjen. Mine kjærester har ikke hatt noe i mot mine hårete legger, lår og you name It.
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Nei, føler ikke at jeg må barbere fordi andre syns jeg er ekkel (går aldri i kort shorts eller skjørt ute), men fjerner hår fordi jeg føler meg bedre som hårløs. Hadde jeg hatt råd til permanent hårfjerning ville jeg gjort det, men kun for min egen del, og eget velvære :jepp:

Gjest Fable
Skrevet

Epilerer, så slipper heldigvis å barbere hver dag.

Men føler at jeg "må" litt ja. Samme grunn til at jeg fikser hår og sminke hver dag...

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er velsignet med tynn og lys hårvekst. Jeg liker å barbere beina mine om jeg skal gå med korte skjørt eller om sommeren på stranda, for lyse hår synes godt i solskinn eller med solkrem på, men jeg er ikke noe fanatiker. De kjennes ikke så godt med mindre det er 1-2 dager siden barbering, da er det stubbete.

Jeg er egentlig bare fanatisk med armhuler og bikinilinje. Der ryddes det taktfast året rundt.

Skrevet

Ja,jeg føler meg ikke vel med hårete legger hverken på sommerene eller vinteren :sjenert:

Men om andre damer har hårete legger så driter jeg i det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør var fordi mannen min syns jeg er tullete som føler at jeg MÅ barbere bena før jeg tør å gå i shorts..

jeg VET jo at det er medias "hjernevasking" som er grunnen, men likevel.å vite det logisk er ikke det samme som å klare å snu trenden.

Skrevet

Jeg barberer med glede vekk alt av hår!! Eller lettere sagt så laserbehandler jeg det så jeg slipper de fremover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...