Gå til innhold

Ballerinasko

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Hva kombinerer dere ballerinasko med? Er det "lov" å bruke sokker i dem, eller hudfargede strømper? Eller bør man være barbent?

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Barbeint!

Man bruker jo ikke sokker i sandaler heller :fnise:

Skrevet

Jeg foretrekker tynne strømpebukser, ellers synes jeg at de blir klamme og ekle. Hvis jeg har bukse over bruker jeg som regel tynne korte strømper. Er det knallvær klarer jeg meg uten :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sorte ballerinas i veska og tar de på meg når hælene blir for vonde. Samme for meg om jeg har strømper eller ikke under skjørtet :)

Skrevet

Jeg har et par det funker å gå barbeint i uten å få gnagsår, men i de andre bruker jeg sånne sokker som egentlig ikke er en sokk, som ikke synes i ballerinasko engang. Husker ikke hva de heter men de er å få tak i i de fleste kjedebutikker. Kan bruke strømpebukser og, men det er som regel bare hvis jeg går med skjørt.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier bare å spraye føttene med silky feet jeg...

AnonymBruker
Skrevet

Det silky feet greiene har jeg aldri hørt om, Bama silky feet ser jeg at det heter, etter litt googling. Det må jeg få skaffet meg :) :)

Skrevet

Er det bare jeg som bruker de bittesmå sokkene til ballerinasko? Synes det er litt udelikat å gå uten sokker i dem, så de små sokkene er perfekte. Er jo ikke alle sko de passer til da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som bruker de bittesmå sokkene til ballerinasko? Synes det er litt udelikat å gå uten sokker i dem, så de små sokkene er perfekte. Er jo ikke alle sko de passer til da. :)

Kan du linke til de? :)

Skrevet

Jeg bruker alltid "ballerinasokker" i den type sko. De ser sånn her ut, men de i samme stoff som ankelsokkene fra HM.

Er ikke så fan av å gå barbeint i sko i tilfelle jeg må ta dem av meg.

AnonymBruker
Skrevet

Alright, da skal jeg skaffe meg slike :D

Skrevet

Jeg går barbeint, med mindre jeg bruker en tynn strømpebukse. de steps'ene får jeg ikke til å bruke, synes de kryper alle veier.

Skrevet

Hei!

Hva kombinerer dere ballerinasko med? Er det "lov" å bruke sokker i dem, eller hudfargede strømper? Eller bør man være barbent?

Hva gjør dere?

Du kan bruke hva du vil, men jeg pleier å bruke sånne sokker som er tilpasset ballerinasko, så sokkene syns ikke. :)

Skrevet

Hater steps, går heller uten. Men hvis det er kaldt og jeg bruker lang tights/bukse, så bruker jeg hudfargede knestrømper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...