AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Mange mener jo at sexen blir innskrenket i kvalitet av en liten penis. Ja, det kan jeg skjønne om det er snakk om en one night stand, eller tilfeldig random sex som aldri blir gjentatt med forsøk på å forbedre det. Jeg møtte og datet en mann i lange tider før vi hadde sex sammen. Veldig fort ble vi fortrolige sammen, og kunne le og spøke med alt. Han va bevisst på at han hadde en liten/moderat kuk, er ikke sikker på hvor lang den er da vi aldri har målt, men jeg har definitivt sett større. Likevel, vi har hatt helt fantastisk sex sammen! Han får meg til å komme gang på gang i alle mulige stillinger, det er helt fantastisk. Mye fordi vi velger stillinger som gagner situasjonen vår, vi er alltid utrolig kåte og begjærlige på hverandre, og han vet nøyaktig hva som tenner meg for å gi meg det ultimate klimaks på slutten. Vi har tatt oss tid til å kjenne hverandre fullt ut, og dermed gi den andre part nøyaktig hva den begjærer. Det er mer enn jeg kan si om feks eksen min som hadde en skikkelig fin feit pikk på rundt 20 cm, men som ga meg tidenes mest kjedelig sex fordi i hans verden var det slik at om han hadde stor og feit pikk, så kom damene uansett. Det er min erfaring, og jeg elsker mannen min. 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Normal/litt stor pikk kan kompensere litt for at man ikke er god, men det viktigste er at han kan bruke utstyret sitt, uavhengig av størrelsen på kuken.
Gjest 313 Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Godt å lese at noen får det til. Har selv veldig liten penis som ikke måler mer enn fattige 10 cm. At den er såpass kort har det gjort meg kjempe deprimert slik at jeg aldri har turt å date kvinner. Folk har baksnakket om meg at jeg er homofil og lignene iom at jeg aldri har vært sammen med en dame, slik gjør meg bare enda mer deprimert. Verden er virkelig et urretferdig sted.
melly666 Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 (endret) slettet Endret 18. september 2011 av melly666 1
Gjest 313 Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Takk melly666, du er en ekte livredder. Etter å ha surfet igjennom diverse penistråder her på KG, føles livet faktisk bittelitt lysere nå etter innlegg ditt melly666 Kanskje det finnes håp likevel.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Ts her, godt å se at innlegget mitt har fått noen plusser, da er i det minste noen enig med meg! 313 gjest, ikke gi opp, min mann har heller ikke mer enn 10-11 cm, og du ser jo hvor fornøyd jeg er 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå