AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Før kjøpte jeg bestandig pizza fra Pizzabakeren, men nå i det siste har den bare smakt vondt. Veldig lite fyll på, ihjelstekt og nesten rødlig. Hørte rykter fra en venn som har en venn som jobber der. De har en konk. blant de ansatte som går ut på hvem som kan bruke minst ost!! Og sikkert andre dyre ingredienser. De ansatte må skrive opp hvor mye de bruker hver dag, også er vinneren den som har brukt minst. Øhm... Kjenner jeg blir litt provosert. Har lyst å skrive til PB at de antageligvis mister kunder når pizzaen er så kjip at Grandiosa smaker bedre. Har en innvandrersjappe like ved, som selger billigere pizza som smaker 10 ganger bedre. Går mye heller der! Grunnen til at jeg deler det her er at jeg vil at andre kunder skal vite det. Har ikke kjøpt pizza der etter jeg hørte dette. Dessuten har de de sløveste ansatte jeg noen gang har sett. Ikke gidder de ta telefonen ("stor pågang" sier svareren, selv om det er 0 kunder der) og halve gjengen sitter på baksiden og røyker istedenfor å lage pizza. Hilsen skuffet kunde 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Merkelig konkurranse, folk må jo merke det om det nesten ikke er fyll på! Jeg har egentlig nesten bare gode erfaringer med PB, men de siste par årene har jeg merket at en del av sjappene her i byen ikke gidder å ta telefonen en halvtime før stengetid! Det er utrolig dårlig synes jeg, er det åpent til 23 så er det åpent til 23! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 PB her i byen jeg bor har aldri skuffet meg med pizzaene.. De er alltid gode og helt topp!
Ibanez Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jeg fikk være med noen som jobbet på pizzabakeren og lage en pizza for ikke så lenge siden. De legger den på en slags vekt med en fotpedal som nulstiller vekten når man presser på den. Det skal være et vist antall ost, paprika, kjøtt osv. De var nøye på at det ikke skulle være under, men et par gram over var ok. edit : antall gram altså. De hadde et skjema liggende der det stod hvor mye gram av hver ingridiens som skulle på. Endret 19. juni 2011 av Ibanez
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er veldig godt fornøyd med pizzabakeren i byen her. Det kan jo være at den konkurransen er bare på "din" Pizzabakeren og ikke alle landets..? Sier ikke at det er slik altså, men dette høres ut som en konkurranse en eller annen tilfeldig ansatt har stelt i stand spør du meg.
Gjest strykebrett Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Neste gang du får en slik pizza så tar du bilde av den og sender det i en epost til pizzabakeren og forklarer når og hvor du kjøpte den, og hvorfor du er misfornøyd. De fleste bedrifter setter stor pris på å få konkret tilbakemelding fra sine kunder, så du vil sannsynligvis få en beklagelse og en eller annen form for plaster på såret. Får du ikke det så har du i alle fall sagt fra og kan føle deg sikker på at det ikke er verdt å handle der mer.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har spist der 2 ganger og jeg synes det er utrolig fascinerende hvordan de klarer å lage pizzaer som smaker absolutt ingenting. Kunne like gjerne tygd luft. Hvordan klarer de dette? Har de en smaksfjernermaskin eller noe slikt? Enlighten me someone!! 1
Christiane_W Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har bare erfaring med Pizzabakeren i Mjøndalen og har vært fornøyd hver gang! God pizza og bra med fyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå