Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er ei jente som alltid har slitt med å suge. Det har ikke vært noe med en spesifikk partner å gjøre, men jeg har aldri klart det. Likevel har jeg blitt slikket av noen av dem, noe jeg elsker. Slikking er noe som er utrolig viktig for meg, tenner utrolig på å se en mann gjøre det, og sexen føles ikke komplett uten å ha blitt slikket. Dessuten sliter jeg med å komme uten at jeg mottar oralsex. Nå har jeg fått en ny partner, og sexlivet er bra. Men syntes dere det er egoistisk å spørre om han kan slikke selv om jeg ikke suger? Er det noen av dere andre som kun mottar, men ikke gir? Og hvordan reagerer partneren på det?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Denne kommer du til å få masse frekke svar på, folk på KG er evil! Men jeg mener det må være greit om den ene parten får uten å gi. Dette handler jo om å tilfredstille partneren og ikke om maktkamp. Spør han og hør hva han synes . Men jeg lurer på hva det er som gjør at du ikke suger, er det fordi du føler du ikke får det til eller er det fordi du synes det er ekkelt? Om det er det sistenevnte så bør kjæresten din akseptere det og ikke få deg til å gjøre noe du ikke vil, selv om han er villig til å slikke deg.
Gjest HunterLady Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Ja, det synes jeg er himla egoistisk (!!!!!!) med mindre du har svært gode grunner for å ikke suge. 2
Gjest undring Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Begge deler, første gangen var av en ukjent, da var jeg 13. Men kom over det uten varige mèn. Jeg vet ikke hva som gjør at noen går helt i kjelleren av det, mens andre ikke får de samme reaksjonene, men jeg er glad jeg ikke er en av de som går i kjelleren. ta sjansen og spør, kan hende han ikke har noe i mot det, og at du vil føler deg tryggere til og suge etterhvert, jeg hadde veldig problemer med det i begynnelsen, men jeg vennet meg mer til det
Gjest man Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 jeg kan gi noen ganger uten å få men i de lange løp ,nei.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Tja... Ikke hvis han synes det er greit. Du får orgasme av slikking, han får orgasme ved sex. Da blir det likt.
Gjest Maneater? Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Ja, jeg synes det er svært egoistisk å spørre om noe du selv ikke vil gi! Greit nok å ikke like noe, men man kan i alle fall gjøre sitt beste.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Litt sånn sandkasse her, hvis ikke du så vil ikke jeg heller.. Jeg suger ikke. Liker ikke. Mannen min elsker å slikke. Han etterspør aldri suging og ville aldri ment at jeg skulle gjøre det når han vet at jeg ikke liker det. Så det er bare å snakke med ham om det. Kan være andre ting han heller vil som passer deg mye bedre ser du..
Kamikatze Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Vel, stort sett er suging oppskrytt. KG minner litt om to femåringer som sitter og heller saft mellom glassene til nivået er helt dønn likt. Om sugingen manglet, ville jeg nok ikke savnet den så allverdens. Jeg ville nok lepjet lystig ivei til tunga ble øm og nummen, likevel. Men om det er sperrer ved noe jeg selv synes om (la oss for argumentasjonens skyld si analsex) vil det nok bygge seg opp såpass med frustrasjon over tid, at det stunder mot nytt jaktterreng. Men, om du ikke vil smake på den du elsker, elsker du da? Virkelig, mener jeg... Edit: Sorry du over. Var ikke meningen å rappe argumentasjonen din. Vi skrev bare tilnærmet det samme samtidig. Endret 19. juni 2011 av Kamikatze
Gjest HunterLady Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Vel, stort sett er suging oppskrytt. KG minner litt om to femåringer som sitter og heller saft mellom glassene til nivået er helt dønn likt. Om sugingen manglet, ville jeg nok ikke savnet den så allverdens. Jeg ville nok lepjet lystig ivei til tunga ble øm og nummen, likevel. Men om det er sperrer ved noe jeg selv synes om (la oss for argumentasjonens skyld si analsex) vil det nok bygge seg opp såpass med frustrasjon over tid, at det stunder mot nytt jaktterreng. Men, om du ikke vil smake på den du elsker, elsker du da? Virkelig, mener jeg... Edit: Sorry du over. Var ikke meningen å rappe argumentasjonen din. Vi skrev bare tilnærmet det samme samtidig. Oppskrytt??? Helt ok at DU mener det, men kjære vene, for noen menn er det alt annet enn oppskrytt. Min nåværende mener at suging er noe av det viktigste og beste innen sexen vår, og at om jeg ikka hadde sugd så hadde han kasta meg ut av vinduet. 1
kristian82 Skrevet 19. juni 2011 #12 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er ei jente som alltid har slitt med å suge. Det har ikke vært noe med en spesifikk partner å gjøre, men jeg har aldri klart det. Likevel har jeg blitt slikket av noen av dem, noe jeg elsker. Slikking er noe som er utrolig viktig for meg, tenner utrolig på å se en mann gjøre det, og sexen føles ikke komplett uten å ha blitt slikket. Dessuten sliter jeg med å komme uten at jeg mottar oralsex. Nå har jeg fått en ny partner, og sexlivet er bra. Men syntes dere det er egoistisk å spørre om han kan slikke selv om jeg ikke suger? Er det noen av dere andre som kun mottar, men ikke gir? Og hvordan reagerer partneren på det? Om han har lyst til å gi, så gir han vel. At du må spørre om det tyder kanskje på at han fra starten av ikke har noe spes lyst. Siden du ikke selv gir som du sier, så kan du vel heller ikke strengt tatt forvente noe tilbake på det området/kreve noe tilbake.
Ethereal Skrevet 19. juni 2011 #13 Skrevet 19. juni 2011 HVORFOR er det egoistisk? Det er vel ikke egoistisk å spørre om typen kan gjøre noe som får henne til å nyte enda mer, selv om hun ikke er komfortabel med å suge. Herregud... Mitt svar er: JA, DU KAN ABSOLUTT SPØRRE OM HAN KAN SLIKKE DEG. Hvis han ikke gidder å slikke fordi du ikke liker å suge, så får du bare godta det, men det er lov å spørre. Selv har jeg bare blitt slikka av typen to ganger, fordi jeg ikke liker det spesielt godt. Men jeg liker å suge han, og gjør det med glede. For min del er det helt naturlig at jeg skal suge han, siden jeg vet han liker det.
Tudeluu Skrevet 19. juni 2011 #14 Skrevet 19. juni 2011 Du kan jo selv tenke deg.... ville du likt å suge en fyr, uten at han hadde slikket deg? Jeg suger ikke, enda. Kjæresten er fullstendig klar over at jeg ikke vil gjøre det enda, men at det blir. Jeg må bare mote meg opp først. Men han slikker meg uansett. Jeg har ALDRI bedt om det, så han gjør det helt frivillig. Men det kunne aldri falt meg inn å kreve å bli slikket, når jeg ikke suger han.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #15 Skrevet 19. juni 2011 Men ikke faen om jeg gjør noe på gutten hvis han ikke har tenkt og gjøre noe tilbake.. Sånn tipper jeg de fleste guttene og tenker.Det er i såfall ganske egoistisk. Når jeg har en partner GIR JEG, fordi det å gi er en stor del av min nytelse også. Å tenke at alt skal være helt likt er rart, fordi vi er skapt forskjellige. Forskjellige behov og forskjellige gleder. Du kan jo selv tenke deg.... ville du likt å suge en fyr, uten at han hadde slikket deg? Selvfølgelig ville jeg ha likt det. En god elsker/-inne er ikke redd for å by på seg selv, og jeg sitter ikke med penn og papir og krysser av for å kreve nøyaktig samme mengde tilbake. Kjærlighetslivet er til for å nytes, ikke krangles om. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #16 Skrevet 19. juni 2011 Det er jo forskjellig fra person til person. Du kan jo si at du ikke føler deg klar for suging ennå, og du ikke vet om du blir det. Men at du lurer på om han kunne tenke seg å utføre oralsex på deg likevel? Jeg (er lesbisk) ble slikka av mange av de jeg hadde sex med før jeg fikk kjæreste. For dem var det naturlig og en del av sexen. Men for meg var det skummelt og litt ekkelt å skulle gjøre det på andre, så jeg gjorde det aldri, og ble heller ikke spurt. Hadde en elskerinne, og til henne sa jeg bare at jeg ikke var klar. Dermed ble kjæresten min den første jeg gjorde det på, og da prøvde jeg meg fram sakte etc. Nå elsker jeg det! Så det kan jo hende han liker å gjøre det på deg selv om han ikke får det samme tilbake, og det kan hende du endrer mening. Det er i alle fall min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå