Gå til innhold

Voksipose

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til barnet ikke får plass i en lenger? Jeg vil i allefall gå ut fra det selv om jeg aldri har brukt en voksipose selv. Men jeg har endelig sett barn på 2-3 år som har voksipose i vognen, iallefall hvis de skal sove ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En voksipose er laget slik at den vokser med barnet slik at den kan justeres etterhvert.

Den er jo veldig varm da, og barnet kan både ligge i den og bruke den som pose å sitte i.

Eneste aberet er at den er veldig stor og tar stor plass, men ellers er det super.

Den er også veldig tett og godt rund hodet i forhold til f.eks skinnposer som er åpen rundt hodet.

Så lenge barnet bruker vogn, er det ikke noe i veien for å bruke voksipose på vinteren. Litt stor for en liten trille men for vanlig kombivogn eller sportsvogn er den fin.

En ting en bør huske med voksipose, er at det er veldig varmt i den så ikke kle på ungen for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg venter en ny babi i april og tenkte at denne skulle ha voksipose, tenkte jeg på og kjøpe den nå slik at gutten min på to kan bruke den denne vinteren. Men da bør han jo få plass da..

Skinnposen er i allefall altfor liten..

men vis den passer til barnet er tre blir jo dette perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen hos oss sover barna ute i voksipose så lenge de fremdeles sover, dvs til de slutter å sove på dagtid. Dette varierer fra barn til barn men vanligvis mellom to og tre års alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 2 år har brukt voksipose siden hun ble født, og vi har vært veldig fornøyd med den. Nå er hun imidlertid blitt såpass lang at den begynner å bli litt liten. Jeg må ofte bruke et lite pledd øverst på kalde dager. Ligger hun med bena litt bøyd går det ennå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...