imeria Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hei. Jeg har nettopp byttet passord på facebook, men det jeg ikke tenkte på er at passordet for facebook som er lagret på mobilen min (HTC Desire) ikke blir byttet samtidig. Hvordan kan jeg fikse det? Hvis jeg går på facebook ved å gå via intertnett først, så funker det, for der fikk jeg bare spørsmål om å logge inn på nytt. Men hva skal jeg gjøre med facebook applikasjonen? Det er den jeg bruker til vanlig, så er veldig irriterende å ikke kunne gå inn via den. Hvis jeg går inn på facebookapplikasjonen nå får jeg beskjed om at varsler ikke kan hentes. Når jeg trykker på meny knappen på mobilen får jeg opp 4 valg: Innstillinger, oppdater, om og logg av. Finner ikke noe på innstillinger...så lurer på om det jeg burde gjøre er å logge av, og så logge på igjen? Jeg prøvde å trykke "logg av", men da får jeg opp: "Hvis du logger av, fjernes alle Facebookdata fra denne telefonen". Vil du logge av? JA eller NEI"...Får jeg tilbake all facebookdataen hvis jeg logger av?? Hmmm. Håper noen kan hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå