Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg slutte med disse? Akkurat kjøpt de, å de var ikke billige :( føler huden trenger mye mer fuktighet, selv om jeg akkurat har tatt på ansiktskrem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inneholder de alkohol, så er det stor sjanse for at de svir.

Hvilket merke er det?

Skrevet

Tea tree fra the body shop. Skal sjekke om de inneholder alkohol :)

Skrevet

Det kan hende huden din reagerer fordi du bruker nye produkter, og at det tar litt tid å bli vant til det også. Generelt er teatree-produktene fra Body Shop litt sterke (de er visst antibakterielle?), så det kan jo være bare en tilvenningsfase.

Skrevet

Da prøver jeg litt til! Takker for svar :)

Skrevet

Tea tree fra the body shop. Skal sjekke om de inneholder alkohol :)

Tea tree er et virkemiddel man har lett for å utvikle allergi mot. Jeg ville sluttet å bruke produktet umiddelbart - det skal uansett grunn ikke svi når du påfører det. Neste gang du skal kjøpe produkter ber du om å få prøvepakninger først ettersom du vet at du reagerer hvis det inneholder noe du ikke tåler. Dermed ender du ikke opp med å kjøpe katta i sekken.

• Liker 2
Skrevet

Det skal nok ikke svi under en tilvenningsfase.. Blir du rød eller noe lignende også, eller bare svir det? Mulig du ikke tåler en eller flere ingredienser altså..

Skrevet

Blir rød. Huden blir veldig stram og det virker som om huden trenger noe mer....

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sluttet.

Skrevet

Ja... Kanskje jeg ikke har så fet hud som jeg trodde? Hva kjennetegner fet hud?

Skrevet

For meg høres det litt ut som du har fuktfattig hud, dersom du blir så stram som du skriver her..

Jeg har skrevet litt om fet hud her, dersom du har lyst til å ta en titt og se om du kjenner deg selv igjen :)

Skrevet

Da har jeg fet hud rundt nese og hake, og normal/tørr hud ellers. Hva gjør jeg da?

Skrevet

Da har du blandingshud - løsningen er å behandle de ulike områdene i ansiktet ditt med ulike produkter. Der du er fet bruker du produkter tilpasset for fet hud og der du er tørr/normal bruker du produkter tilpasset det. Det høres mulig litt tungvint ut, men det er ikke det når man først kommer inn i det :)

Skrevet

Okay, takk for svar :) :) har fått så gode rutiner nå, så skal klare to produkter til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...