Gå til innhold

Morgengave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere mannen deres i morgengave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer selv om jeg ikke er gift jeg, men alle venninnene mine er det, og de ga følgende i morgengave: nytt golfsett pluss pro-timer, maleri, klokke, bok med undertøysbilder/nakenbilder av seg selv, jaktutstyr.

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det en "secret box" - album med nakenbilder av meg (tatt hos fotograf), som legges i en forseggjort treboks. Vurderer om jeg også skal ha med en liten "ting" til, får se litt hvordan lommeboka ser ut når dagen nærmer seg.. =)

Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å gi noe, men tror jeg skal gi ham spille L.A. Noire.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det også secret box-album, lagd i sammarbeid med min veldig flinke venninne :)

Men jeg ville og ha en liten ting han kan "vise frem", så det blir en ring i stål også :)

Gjest grønnfi
Skrevet

Jeg hadde så fryktelig lyst til at han skulle få seg bunad.

-Menn i bunad er sexy.......

Så han fikk sølvet til bunaden jeg hadde bestemt at han skulle ha (fra hjemstedet hans)

Men jeg visste at han ville ha en bunad altså, det var bare det at han aldri prioriterte det.

Da sølvet var i hus, var bunaden komplett til året etter.

Skrevet

Mannen har lenge snakket om at han har lyst på en FatBoy (stor sakkosekk), så jeg lurer på om han skal få det eller en SittingBull (annen type stor sakkosekk) Om det ikke blir det, kommer han til å få masjettknapper. Han har bursdag 2 uker før bryllupet, så han vil få begge deler iløpet av sommeren :)

Skrevet

Her er planen at han skal få en god langrings flaske. Hva har jeg ikke bestemt enda, men blir noe som ikke kan åpnes før på 20 år bryllupsdagen iallefall..

Skrevet

Min får ikke morgengave - enkelt og greit ;)

Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å gi noe, men tror jeg skal gi ham spille L.A. Noire.

Mvh Yvonne :heiajente:

Veldig, veldig bra spill:D

Skrevet

Lurer på videokamera eller en liten helgetur :) Også koselig med et dørskilt med felles etternavn hvis dere endrer navn.

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror faktisk det må bli en katana.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...