Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og mannen har mange leker fra da vi var små. Akkurat nå står de i store esker i boden vår, men jeg lurer på hva som er riktig fremgangsmåte å ta dem frem på. Barna er 1 og 3, og hittil har det bare dukket opp nye leker fra tid til annen, men eldstemann begynner å skjønne dette med gaver og at man ikke alltid an få alt man vil.

Så hva synes dere er en god måte å gjøre det på? Små drypp ofte, eller ta frem en stor kasse sjeldent? Gjøre noe spesielt ut av det, eller bare for å kose seg litt ekstra i hverdagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg ville tatt litt innimellom! Nå er min bare ett år, men å gi mange resulterer i at han ikke leker med noen. Får han en en kjedelig dag er han opptatt resten av dagen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har tatt det frem på spesielle dager (halvsyke barn og regnværsdag f.eks) som en "i dag gjør vi noe ekstra og tar frem mamma og pappa sine gamle leker"-dag. Det er kjempestas.

Skrevet

Vi har tatt det frem på spesielle dager (halvsyke barn og regnværsdag f.eks) som en "i dag gjør vi noe ekstra og tar frem mamma og pappa sine gamle leker"-dag. Det er kjempestas.

Dette tykkjer eg er eit godt forslag.

Her er mine og syskenas gamle leiker i bruk hjå foreldra mine, det er jo også ei løysing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...