Dorun Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg skal til stranda og jeg er ikke sikker på hva jeg skal ta med meg, skal være der 9 dager, utenlands.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Skal du bo på stranda såpass lenge altså ? Ikke så vanskelig.. håndkle, solkrem, badeklær, solkrem, shorts/skjørt etc, sommerklær når det er på det varmeste i Norge. Hvorfor gjør folk det så vanskelig bare fordi de skal på tur =) GOd tur.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 MASSE solkrem. 9 dager på stranda er ikke småtterier. Eller ville jeg brakt med følgende: - Vann, masse - Håndkle - Badedrakt - Solhatt - Solbriller - En god bok
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Du skal være 9 dager i syden. Da trenger du - et t-skjorte skift (minst) pr dag - 2-3 skjortser - kjoler og skjørt (hvis du bruker det) - Minst en stk badetøy men gjerne bikini til å skifte til etter at du har badet (vått badetøy står for veldig mye uhumskheter når det gjelder magesykdom). - Stort badehåndkle og gjerne også et håndkle til å ha på strandstolen - Sandaler til å gå på stranden (den pleier å være VELDIG VARM) - hvis det er rullestensstrand kan det være lurt å ha med sandaler til å bade med - Plaster og slikt (ofte at man får småsår av stener og lignende når man bader) - Solbriller og caps (spesielt hvis man skal syd for ekvator kan det være greit å beskytte hodet mot direkte sol. Skaut gjør samme nytten. - Solkrem minst faktor 20 for de første dagene - og deretter sololje faktor 15 (Det siste er for meg forskjellen på å bli brun og rosa). - Dekkende luftige klær for kvelden - etter at solen er gått ned er det myggtid. Kjøpes på stedet: Myggmiddel til å ha på rommet om natten (sånn dings til å ha i stikkontakten) Lesestoff - men ofte kan du kjøpe i allefall engelsk språklig på veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå