AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Fra jeg var 19 til jeg var 23 hadde jeg 5 partnere finfordelt på disse 5 årene. Hadde bare sex med de 1 gang, bortsett fra han siste. Han hadde jeg et lite forhold til som varte i noen mnd. Etter jeg ble 23 fant jeg ut at jeg ville virkelig møte noen! Men jeg går her da, 7 år etter, og jeg har fortsatt ikke møtt noen. Syns dere jeg har hatt for mange? Er redd for at noen skal syns at jeg har ligget med for mange fra jeg var 19 til jeg var 23. Jeg kunne jo ha fortsatt denne trenden, for det virker ikke som om jeg kommer til å møte noen. Kanskje jeg ikke møter den rett før jeg er 40? Da burde jeg vel bare forsette å kose meg med noen i ny og ne? Eller ville du som gutt syns det hadde vært ille om du hadde møtt meg en gang?
Alice123 Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Hehe, neida. Du har overhodet ikke hatt mange sexpartnere! Er mer overasket over at du har vært så godt som singel i 11 år og ikke har vært med flere. Lev litt, jente! Er mer sexy med ei dame som er trygg på seg, sin kropp og sin seksualitet, enn en jente som er redd alle skal tro hun er tøs. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Neida, 5 partnere på 5 år er absolutt ikke for mye. Veninner av meg har hatt flere partnere enn det på en uke, og da snakker vi mye... 1
Gjest xxx Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Fra jeg var 19 til jeg var 23 hadde jeg 5 partnere finfordelt på disse 5 årene. Hadde bare sex med de 1 gang, bortsett fra han siste. Han hadde jeg et lite forhold til som varte i noen mnd. Etter jeg ble 23 fant jeg ut at jeg ville virkelig møte noen! Men jeg går her da, 7 år etter, og jeg har fortsatt ikke møtt noen. Med andre ord så er du 30 år og har hatt 5 partnere? Det er ingenting spør du meg. Er vel under snittet for jenter, og enda lengre under det guttene oppgir i undersøkelser. Og du.. jeg synes det er litt trist om det er sånn at du har lyst til å "leve livet", men det som holder deg tilbake er hva andre/en Mr. X i fremtiden kan si! I tillegg så avler menn flere menn, dvs at om du kommer deg ut og lever litt og flørter litt og knytter litt nye kontakter med menn og lærer å omgås dem mer så tipper jeg det er større sjanse for at du faktisk møter på din neste kjæreste også. Å ligge litt rundt høres kanskje ikke ut som verdens beste datingråd, men det har faktisk noe for seg å i det minste være litt på flørtern og sosialisere med mannfolk og å bli trygg på sin egen seksualitet. Det har jo også noe med at man ikke er desperat, man går rundt og er lykkelig og tilfreds med singeltilværelsen og det er da potensielle beilere nærmest ramler i fanget ditt.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Jeg synes det er passe. Men hadde du fortsatt i samme sporet og vært oppe i 11 nå så hadde det vært mye.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Det er aaaalt for mange ... jenter skal bare ha 1. og om det blir slutt, så må de leve livet alene. Det må de i andre kulturer, Ingen menn vil ha brukte kvinner.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 For meg er det ikke noe som heter å hatt for mange eller for få. Du ligger med så mange du vil mener nå jeg, omså det er 1000.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Helt klart ikke for mange. Blir litt oppgitt over at samfunnet liksom skal bestemme hva som er mye eller lite for hver enkelt. Det er kun hvert enkelt individ som kan gi en fasit på hva som er mye eller ikke. Men dårlig sex bør enten ikke regnes med, eller bør gå under "en for mye" da det helst skulle vært unngått. Tiden er for knapp på å bruke på dårlige elskere.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 5 er ikke mange. Men hver litt forsiktig med å høre på hva som blir sagt på slike forum. Mange troll her. Følg din egen følelse, og gjør hva som føles riktig for deg. Men å ligge med mange menn gjør deg til et ludder, mange men vil ikke ha ludder, akkurat som kvinner ikke vil ha menn som har ligget med mange kvinner. Mens enkelte mer mere frigjorte å ligger med alt som rører seg og bryr seg fint lite. 2
per78 Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Flere enn fem synes jeg er mange.. Men det er meg da. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Flere enn fem synes jeg er mange.. Men det er meg da. Tenker du da på at det er for mange med 5 kjærster, eller det å ha hatt sex 5 ganger er for mye, der den 5. hadde jeg sex med flere ganger i et par mnd.?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå