Gå til innhold

Han kom i buksa når vi...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

klina!

En jeg har holdt på med litt den siste måneden kom i buksa si mens vi lå å klina i sengen. Vi hadde ingen fysisk berøring "der nede". Vi er over 20 år begge to.

Han sa plutselig etter ca. 10 min klining i senga " oohh fuck!" og sa han kom.

Vi var ble begge litt flaue og stemningen ble littrar. Vi lo litt også da.

Noen andre som har opplevd dette? Er jo slik man ser på film :gjeiper:

Jeg må si det var litt turn off! :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det var pussig, men ta det som et kompliment da vel. jeg er faktisk jomfru, og har ikke rotet så mye at det gjør noe, men de få gangene det har skjedd har jeg aldri kommet eller følt at jeg har vært i nærheten av det. tror du troller egentlig, men om dette er sant hørtes det veldig pussig ut. Men men, kanskje du var så heit at selveste brad pitt eller david beckham ville gjort det samme ? :O

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med typen min også første gang vi klina. Vi var over 20 begge to da...

Vi er fortsatt sammen, og det er kanskje ikke noen overraskelse at han fortsatt sliter med tidlig sædavgang. Vi har vært sammen i godt over 2 år nå...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, heldigvis ikke opplevd det. Det ville vært svært turn-off

Gjest Gjest
Skrevet

Husk at både jenter og gutter kan komme i drømme så det er ikke unormalt og sært. Han dagdrømte vel om om sex.

Skrevet

Synes det var litt søtt jeg :fnise:

Hihi, enig :gjeiper:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

det der er jo ikke noe som helst uvanlig ts!

jeg har vært borti det der mange ganger..

vet du om han sliter med tidlig sædavgang?

( eller hva det heter:klo:)

en som venninnen min var sammen med før, pleide også

å komme før de hadde begynt, så løsningen da ble at

han måtte ronke og tømme seg før de begynte..

( da varte han jaffal i 3-4 min under samleie :fnise: )

jeg for min del synes ikke det er flaut, men mere fustrerende ( om det har en tendens til å skje jaffal)

Endret av NozMonster
Gjest meesaa
Skrevet

Jeg syns det er kjempedårlig av dere å si at det er turnoff og "le" av ham.

Hvorfor blir du ikke glad av det ,og tenker at han syns du er hot?

Kan jo være mange faktorer som spiller inn, at han ikke har fått tømt seg på en stund, eller at han har tidlig sædavgang eller hva det heter.... Jeg syns det var litt trist å lese at dere skriver "turn off..." (selv om dere kanskje mener det selv.)

Syns sånt sprer dårlig selvtillitt på slike forum,menmen.

• Liker 10
Gjest HunterLady
Skrevet

Samme synes jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være turn-off.

• Liker 5
Gjest birry93
Skrevet

Dette har jeg opplevd med flere av mine partnere, jeg synes bare det er sjarmerende. ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kjempekomplement jeg, og syntes faktisk det er ganske søtt.. :)

Hvis han sliter med tidlig sædavgang kan man jo finne løsninger som gjør at han holder litt lenger under samleie.. :)

Bedre at han kommer for fort enn at han ikke kommer i det heletatt synes jeg da.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

TurnON!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For et kompliment!

• Liker 1
Gjest Rosenknoppen
Skrevet

Må innrømme at jeg ler litt, men mest fordi han sa "Oh fuck.." :gjeiper: For en morsom kommentar! Men altså, som nevnt tidligere.. Et fantastisk godt kompliment, selv om det kanskje ble litt kleint..

Skrevet

Det er ikke flaut, skjedde med han jeg rotet med en gang. Vi bare fortsatte å kline litt, så var han klar igjen

Skrevet

Første gangen ja, men skjer det flere ganger, not so much! :fnise:

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at det er turn-off å vite at han tenner noe sinnsykt på dere. Det må jo være det beste komplimentet. Vedvarer det, vil det selvsagt skape frustrasjon, men om det skjer en sjelden gang, burde da ikke dette være et problem? Han kommer seg jo etterhvert, og da er det jo bare å kjøre på igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må bare le litt av kommentaren hans. :fnise: Men jeg skjønner ikke hva som er turnoff med dette. Jeg vet ikke hvorfor, men for meg er det mer turnon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...