marieee Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har et litt sært problem. Jeg har ikke one nighy stand og har problemer med å like gutter jeg møter på byen, liker som regel venner og de jeg har kjent over tid. Derfor innledet jeg et "forhold" til en kollega i min forrige jobb som varte noen måneder. Nå har jeg flyttet til Bergen og begynt i ny jobb innen samme bransje. I den bransjen vet de fleste hvem hverandre er, og jeg tror de nye kollegaene vet om fortiden min med han andre. I den nye jobben er det en ekstremt kjekk gutt som prøvde seg på meg da vi var på jobbfest i kveld. Jeg avviste han, fordi jeg vet hvor mye styr det ble forrige gang, og jeg vil ikke få et tøs-stempel i bransjen. Jeg har ikke hatt sex siden han forrige kollegaen for et år siden, og er langt fra tøs. Han nye kollegaen åpnet seg med følelsene sine, og jeg føler det samme men er redd, så jeg sa nei. Han ble såret, for jeg tror han er en gutt som er vant med å få det som han vil. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men har dere råd? Jeg ønsker en fremtid i denne bransjen og vil ikke få et tøsete og useriøst stempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Du sier det jo selv her: "Jeg ønsker en fremtid i denne bransjen og vil ikke få et tøsete og useriøst stempel..." Eller sagt med andre ord; "Don't shit where you eat". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Som Steinar sier. Å blande jobb og privatliv kan rett og slett være svært komplisert. Best å holde det adskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå