Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er "dresscode" i barnedåp?

Videoannonse
Annonse
Gjest idakaroline
Skrevet (endret)

Har du bunad, så er jo det et veldig fint plagg å bruke! Hadde jeg blitt bedt i barnedåp, hadde jeg valgt en enkel kjole som gikk til knærne (eller lenger) og som ikke hadde hatt for stor utringning. Syns ikke det passer å være kledd for utfordrene i en barnedåp. Jeg hadde nok valgt en kjole som ,value[/model/2011/A65%2078505%2034015%2026%204484%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]denne, ,value[/model/2011/A55%2078474%2009090%2026%207406%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]denne eller ,value[/model/2011/A68%2078489%2006005%2096%207382%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]denne. Jeg likte ikke mønsteret på den siste, så la ved den bare for å vise hvilken fasong jeg ville ha valgt. Til den første hadde jeg valgt nude pumps og et par armbånd, kanskje. Til de to siste hadde jeg nok valgt svarte pumps og litt smykker.

Endret av idakaroline
Skrevet

Vil bare si som en kontrast: jeg har vært i to barnedåper i min vennekrets de siste årene og jeg har pyntet meg i skjørt og topp siden kjole ikke er helt min stil. Men jeg har alltid følt meg overpyntet siden barnets foreldre og familie og de andre gjestene har kommet i lett pyntede hverdagsklær og gjerne dongeribukse. Uheldigvis er jeg i en gjeng som hver gang det heter fest eller lignende, så går de ikke penere kledd enn over (regner med at bryllup er et hederlig unntak, men jeg har ikke sett dem i en slik situasjon). Så du må altså se folkene an hvordan de kler seg i vanlige festlige anledninger.

Skrevet

Når jeg tenker på barnedåp så tenker jeg pent og tekkelig.

Kjole/skjørt som går til knærne eller lenger og generelt ikke klær som er utfordrende. Evt finbukse og topp :)

men som hun over meg her skriver så er det jo greit å se an foreldrene og evt spørre dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...