AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Når man logger på fb kommer det opp venner på venstre side. Disse varierer fra gang til gang. Er det helt tilfeldig hvem det er som vises? Eller er det noe slags form for logikk i det? Noen som vet?
Tutta_88 Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Synes det virker som om mange av de samme kommer opp hele tiden jeg.. Vet flere tenker det samme. Virker ikke tilfeldig, men finner ikke noe logikk i det heller. Lurer på om det kan være de du snakker mest med kanskje? Kommenterer, liker, de som sjekker profilen din? Eller en sammensetning av flere av tingene? =) Endret 18. juni 2011 av Tutta_88
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Synes det virker som om mange av de samme kommer opp hele tiden jeg.. Vet flere tenker det samme. Virker ikke tilfeldig, men finner ikke noe logikk i det heller. Lurer på om det kan være de du snakker mest med kanskje? Kommenterer, liker, de som sjekker profilen din? Eller en sammensetning av flere av tingene? =) Kan ikke være de man snakker med eller kommenterer på. I dag da jeg gikk inn på fb var samtlige 10 venner på siden mennesker som jeg har svært lite med å gjøre. 8 av dem har jeg aldri skrevet noe på siden til og de 2 resterende hadde jeg sist kontakt med for noen måneder siden. TS
Gjest Raindrops Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Av og til virker det tilfeldig, mens andre ganger kommer det opp folk som jeg har vært inne på profilen til flere ganger samme dag. Vet ikke helt jeg altså, men fb følger jo med på det meste, så det er ikke rart om det er et system der.
Facepainter Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 For meg er denne forklaringen helt korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå