Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg har vært gift med mannen min i snart 10 år, og han har i alle disse årene ytret ønske om å ha trekant med meg og en annen mann (meg i sentrum, ikke noe mellom de altså). Det må være noe som han virkelig tenker på, for han snakker mye om det når vi har sex, og spør meg om hvordan jeg ville hatt det, hvordan den andre mannen skulle sett ut osv. Jeg er ikke så veldig interessert i å gjøre dette her, jeg har aldri hatt sex med noen andre enn mannen min, og er derfor veldig skeptisk til hvordan dette gjøres. Samtidig vet jeg at han ønsker dette så sterkt, det er en fantasi for han som han så gjerne vil skal bli sann... Vi har snakket mye om dette, og jeg fortalte han hvordan en evt. annen mann skulle se ut, og i går fant jeg ut at han hadde spurt en god venn av oss om han kunne tenke seg å bli med på det. Han hadde sagt ja til det, og mannen min har nå spurt om hvilken setting det evt. kunne skjedd i... Det jeg er redd for nå er at det skal bli rart mellom oss alle tre, han andre er jo en god venn. Jeg vet heller ikke om hvordan jeg skal klare å holde følelser utenfor det, denne andre mannen ser veldig bra ut, hadde jeg ikke vært gift hadde dette klart vært en som jeg kunne ha falt for... Etter jeg fant ut at han kunne tenke seg å være med på en trekant føler jeg meg litt rar og yr, og vet egentlig ikke om jeg har lyst eller ikke... Jeg er overvektig og føler meg komfortabel med kroppen min i forhold til mannen min, vet ikke om jeg gjør det med noen andre, men mannen sa at det ikke var et problem i forhold til vennen vår, han ville gjerne...

What to do?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du IKKE har lyst til dette så burde du kanskje ikke gjøre det.

Men om du kanskje har litt lyst å gjennomføre det for din egen del, ikke fordi mannen din vil det. Da er det mye enklere å si at du bare skal gjøre det.

Hvis du har lyst, mannen din har lyst og tredjeparten har lyst så kan det jo ende opp som ett krydder dere kan leve på langt inn i fremtiden?

Skrevet

Alarmklokkene ringer!

Det "klassiske" med en slik trekant er i ferd med å skje så nå må du virkelig tenke deg godt om, TS!

Personen som evt. skal innvolveres er en god venn av dere begge (et dårligst mulig valg, spør du meg), han er i tillegg en du godt kunne falt for, og da er det kun en ting å gjøre; nemlig å trå bremsene kraftig inn! Slik jeg ser det så ligger det an til et tragisk utfall om dere går for dette. Sjansene for at "farlige" følelser settes i sving er store, og dermed er sjansene for at et forhold går i vasken, og at vennskap ryker tilsvarende store. Minst!

IKKE venner, TS! De skal ikke brukes til slikt!

En fremmed som ingen av dere kjenner er den sikreste løsningen, men selv den er risky!

Synes forøvrig at slikt press fra partner er respektløst, og han tenker åpenbart ikke på hva han/dere risikerer. Sannsynligheten for at det blir tre tapere er stor, og at han blir den som får den største krasjen er overhengende.

Dersom du velger å gjennomføre en slik ting så still som krav at det skal skje med en som dere ikke er personlig venn med.

• Liker 3
Skrevet

Alarmklokkene ringer!

Det "klassiske" med en slik trekant er i ferd med å skje så nå må du virkelig tenke deg godt om, TS!

Personen som evt. skal innvolveres er en god venn av dere begge (et dårligst mulig valg, spør du meg), han er i tillegg en du godt kunne falt for, og da er det kun en ting å gjøre; nemlig å trå bremsene kraftig inn! Slik jeg ser det så ligger det an til et tragisk utfall om dere går for dette. Sjansene for at "farlige" følelser settes i sving er store, og dermed er sjansene for at et forhold går i vasken, og at vennskap ryker tilsvarende store. Minst!

IKKE venner, TS! De skal ikke brukes til slikt!

En fremmed som ingen av dere kjenner er den sikreste løsningen, men selv den er risky!

Synes forøvrig at slikt press fra partner er respektløst, og han tenker åpenbart ikke på hva han/dere risikerer. Sannsynligheten for at det blir tre tapere er stor, og at han blir den som får den største krasjen er overhengende.

Dersom du velger å gjennomføre en slik ting så still som krav at det skal skje med en som dere ikke er personlig venn med.

Vi har vel brutt de meste av det Shinana advarer mot her. Får vår del har det gått bra. Det finnes nok ingen fasit. Sørg nå for at alle er innforstått med grensene, at dette er første gang og at man kan si stopp. Prat mye! Før og etterpå.

Gjest Giftmann
Skrevet

Anbefaler ikke at dere gjør dette med en god venn.

Heller ikke hvis du egentlig ikke har særlig lyst.

Jeg og min kone har erfaring med trekant med ekstra mann. Vi har lyst og liker det begge to. Jeg er sikkert litt som din mann - liker det veldig godt, synes det er utrolig spennende.

Men vi treffer utelukkende fremmede menn fra diverse netdating sider, svært diskret. Ingen i vår omgangskrets har den fjerneste idé om hva vi driver med.

Og det er fullt mulig å finne en som kan bli en god venn. Som dere kan treffe over lengre tid.

Hvis du er litt pirret og nysgjerrig så synes jeg du skal foreslå for mannen din å opprette en profil på en dating side og finne en diskret venn der.

• Liker 1
Skrevet

Gjør det! Man lever tross alt bare en gang. Han kommer til å være deg evig takknemlig. Hvem vet? Kanskje mannen din får lyst til å leke litt med den andre mannen? Alle menn har en homofil side ved seg, og han har jo allerede et ønske om å være naken sammen med en annen mann, så hvorfor ikke? Lykke til! Kos dere. ;)

Gjest Mann 30
Skrevet

Dette går nok bra.

Bare vinnere her.

Typen din vil det.

Han andre er så attraktiv at du tenner på han.

Han vil.

Bare du igjen. Du bestemmer.

Her har du plutselig dobbelt så mange som vil ha sex med deg.

At du "plutselig" blir glad i han andre og kaster ut mannen, er bare teori.

Er da bare dyrisk sex og kroppsvæsker.

Damen her i huset ymtet frempå om en ekstra mann,

og jeg var ikke så gira.

Men det er da bare positivt.

Og hun er streng, og ville at vi 2 gutta skulle ligge i 69.

Etter denne 69-opplevelsen, ble sexen bare ennå mer herlig.

Ligger nå i 69 med damen, mens ballene hans dasker i pannen mens han sklir inn og ut.

For et opphissende syn!

Når han skal komme, slåss vi nesten om å få sprøytene i munnen.

Slå til!

Du angrer bare på det du ikke har gjort.

Skrevet

I forhold til det du forteller her, ville jeg nok latt være. Dette bør man være helt 100% sikker på før man går inn i det, og det er alltid farlig å inkludere venner.

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

TS her!

Jeg tenker at å la noen ukjente få ta del i noe som er så privat er vanskelig,

selv om det er diskret via nettsteder, så vet man jo aldri hva man får heller.

Før dette evt. skal skje så må vi jo diskutere at det er 100% tillitt, og at det ikke blir merkelig etterpå. Jeg vet jo at mannen har diskutert dette med vennen vår, og det er ikke noe rart mellom oss nå i alle fall, håpet er jo at det kan være noe som skjer der og da evt. og som er mellom oss tre, vi er da voksne mennesker. Uansett tror jeg ikke det blir med "samleie" første gangen, jeg kan kanskje strekke meg til oralsex, men jeg er ganske sikker på at det blir med det, hvis jeg går så langt. Det hele kommer jo an på stemningen også. Det rare er at jo mer vi snakker om det, jo mer har jeg lyst...

Men jeg vet fortsatt ikke helt hva jeg skal gjøre, kan jo være jeg ikke får denne sjansen flere ganger heller....

• Liker 1
Gjest Giftmann
Skrevet

TS her!

Jeg tenker at å la noen ukjente få ta del i noe som er så privat er vanskelig,

selv om det er diskret via nettsteder, så vet man jo aldri hva man får heller.

Før dette evt. skal skje så må vi jo diskutere at det er 100% tillitt, og at det ikke blir merkelig etterpå. Jeg vet jo at mannen har diskutert dette med vennen vår, og det er ikke noe rart mellom oss nå i alle fall, håpet er jo at det kan være noe som skjer der og da evt. og som er mellom oss tre, vi er da voksne mennesker. Uansett tror jeg ikke det blir med "samleie" første gangen, jeg kan kanskje strekke meg til oralsex, men jeg er ganske sikker på at det blir med det, hvis jeg går så langt. Det hele kommer jo an på stemningen også. Det rare er at jo mer vi snakker om det, jo mer har jeg lyst...

Men jeg vet fortsatt ikke helt hva jeg skal gjøre, kan jo være jeg ikke får denne sjansen flere ganger heller....

Javel, så lenge dere har et avklart forhold til det så er det sikkert greit.

Vi har bare gode erfaringer med en ekstra mann. Men vi har utelukket møtt fremmede fra nett. Noen har vi fått som gode venner, men har ikke tatt dem med i våre vanlige vennekrets.

Vi møter nye bekjentskaper først uformeldt over en kaffe eller drink. Det er ikke alle vi tar med på trekant.

Gjest Maneater
Skrevet

Javel, så lenge dere har et avklart forhold til det så er det sikkert greit.

Vi har bare gode erfaringer med en ekstra mann. Men vi har utelukket møtt fremmede fra nett. Noen har vi fått som gode venner, men har ikke tatt dem med i våre vanlige vennekrets.

Vi møter nye bekjentskaper først uformeldt over en kaffe eller drink. Det er ikke alle vi tar med på trekant.

Ja først så er det kaffe og kaker og så spiser vi halvt opp vennene våre etterpå! Mennesker er egentlig noen rare rovdyr!
Gjest Henrik
Skrevet

Og hun er streng, og ville at vi 2 gutta skulle ligge i 69.

Etter denne 69-opplevelsen, ble sexen bare ennå mer herlig.

Ligger nå i 69 med damen, mens ballene hans dasker i pannen mens han sklir inn og ut.

For et opphissende syn!

Når han skal komme, slåss vi nesten om å få sprøytene i munnen.

Slå til!

Du angrer bare på det du ikke har gjort.

Gjest Gjest
Skrevet

Deilig historie dette over her.

er selv mann men i en slik trekant hadde jeg ikke hatt det minste i mot å kose litt med mannen i paret også :)

Gjest Henrik
Skrevet

Deilig historie dette over her.

er selv mann men i en slik trekant hadde jeg ikke hatt det minste i mot å kose litt med mannen i paret også :)

Alle må da kose med alle. Er da vel en grunn for at jentene liker å få spruten i munnen.

Hvorfor skulle ikke vi menn like det samme?

I tillegg så kan du sitte å se på at kjæresten får orgasme på orgasme, etter at du har gitt henne den/ de første. Bare vinnere her.

Skrevet

Alle må da kose med alle. Er da vel en grunn for at jentene liker å få spruten i munnen.

Hvorfor skulle ikke vi menn like det samme?

I tillegg så kan du sitte å se på at kjæresten får orgasme på orgasme, etter at du har gitt henne den/ de første. Bare vinnere her.

Selvsagt liker menn dette også! Alle leker med alle, mann-mann også :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Ville aldri inkludert en så god venn i noe slikt, og ihvertfall aldri gjennomført om jeg hadde din innstilling. Du skal ikke ha trekanter for andres del.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

ts, er du helt sikker på at mannen din ikke har lyst til å "prøve" en annen mann og at det er derfor han vil ha denne trekanten??

Veldig mange menn er nysgjerrige på dette.

Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn. Vis hensyn!

Bond, mod

Gjest Wenche
Skrevet

ts, er du helt sikker på at mannen din ikke har lyst til å "prøve" en annen mann og at det er derfor han vil ha denne trekanten??

Veldig mange menn er nysgjerrige på dette.

SO WHAT?

Vil typen min prøve en annen mann, er det vel greiest jeg er med.

Og jeg ville vel tent rimelig mye hvis jeg fikk se de i en 69, som over her.

Sex er da gøy, alle skal smile og "jeg skal ikke komme borti deg" blir for dumt da.

3-kant anbefales. 200% bedre sex for alle.

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri inkludert en så god venn i noe slikt, og ihvertfall aldri gjennomført om jeg hadde din innstilling. Du skal ikke ha trekanter for andres del.

Det er samme person som står bak mange av disse gjeste-innleggene. I sin tid (for noen år siden) var denne personen godt kjent på SOL. Vedkommende skriver stadig vekk slike fantasier som dette. Noen ganger inkluderer de barn også (15-16 åringer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...