AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Har kjøpt brukt brudekjole, og nå ser jeg at kjolen er litt for stor over bysten. Selv om jeg strammer snorene bak, så er den likevel for stor. Den siger, og det er stort åpent 'rom' framme på bysten (da prøvde jeg kjolen uten bh under). Selv er jeg egentlig stor over bysten(hehe..men di 'henger' jo litt etter noen barnefødsler) Tenkte kanskje jeg skulle prøve med en push-up, men er redd den ikke blir skjult bak på ryggen? Det beste er vel å prøve å få sydd den inn.. Men så er det swarovski-perler på overdelen, vil det gjøre det vanskligere å få sydd den inn? Og hvor får jeg sydd den inn? Lokal skredder eller brudesalong(selv om jeg ikke har kjøpt kjolen der)? Hva koster det sånn ca? Håper noen kan hjelpe meg med gode tips og råd!! Bare 3 mndr igjen til jeg gifter meg..!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Prøv på brudesalong du, de kan dette, eller så vil en skredder også kunne det. Jeg har fått sydd om min kjole, som det er nok perler på, uten problen, det blir jo borte det hvor den blir sydd inn da. 1
lilleGrethe Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Kjolen min hadde masse broderier og paljetter og perler, og da de sydde den inn løsnet de på broderiene i sidene, så ble broderiene sydd sammen for seg etterpå. En profesjonell syerske som har erfaring med brudekjoler vil vite hvordan dette skal gjøres på en pen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå