Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?

Explosive

Anbefalte innlegg

Jepp. Firstprice er greit å ha det. Men velger vel annet for mat med fremtredende smak...

Hva ville du aller helst gjort akkurat nå?

Sex med kjæresten. Men siden han ikke er her, så passer det meg meget bra å gjøre det jeg gjør akkurat nå. Men jeg bør egentlig kaste meg i seng. :(

Hva skal du i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slappe av og lese litt bøker... Og vaske leiligheten :(

Er du en ivrig vasker?

På en måte. Jeg er ikke glad i et rotete og bakteriefullt hus, så jeg vasker når jeg får det til. Men jeg er ganske syk, så er ikke alltid energien er god nok. :sukk:

Er du rotete av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig. Og det blir ikke bedre av at samboeren min er like ille (kanskje til og med verre)...

Vasker du hovedsakelig for at det skal se og lukte rent ut, eller vasker du slik at det faktisk blir rent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig. Og det blir ikke bedre av at samboeren min er like ille (kanskje til og med verre)...

Vasker du hovedsakelig for at det skal se og lukte rent ut, eller vasker du slik at det faktisk blir rent?

Vasker så det blir rent. Ble skremt når jeg så hvor fort bakteriekoloniene vokser i et forsøk i biologien. :gjeiper:

Har noen dirtybilder av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, flere. Men ingen som er kommet på avveie (som jeg vet - og da er det greit :P hehe)

Liker du å posere naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Enn du?

Kommer an på. Jeg synes det er greit foran typen, for jeg vet at han elsker alt ved meg. :)

Har du filmet sexen din noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men syntes ikke så mye om det, så ble med den ene gangen. Nå er jeg åpen for å gjøre det igjen om typen vil, for det var ingen turn-off, det bare gjore ingenting for meg.

Er du A- eller B-menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men syntes ikke så mye om det, så ble med den ene gangen. Nå er jeg åpen for å gjøre det igjen om typen vil, for det var ingen turn-off, det bare gjore ingenting for meg.

Er du A- eller B-menneske?

Vet ikke, søvnen min varierer mye. :lol:

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok A, bedre å stå opp tidlig. Ikke det at det stopper meg fra å sove lenge noen ganger (noe som oftest ødelegger dagsformen min, men å sove er godt :P )

Er du forelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Hva er det verste en type har gjort?

Eksen manipulerte meg (men jeg så igjennom det), forbød meg å være med vennene mine og hentet meg som oftest om jeg gikk ut med de, stengte internetten for meg når han ikke var hjemme osv. Helt psyko. I tillegg var han en utro drittsekk.

Har du mange ekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kathpus

For en dust.

Har to ordentlige.

Har du hatt fler enn 5 sexpartnere?

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja..

Har du hatt sex med det samme kjønn som deg selv?

Nei, men ifølge en del gutter er jeg visst rar som ikke har gjort det for de tror tydeligvis alle jenter har gjort sånn.

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...