spinnwild Skrevet 18. juli 2011 #1561 Del Skrevet 18. juli 2011 Hater ikke, men misliker mye. Er du en dømmende person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. juli 2011 #1562 Del Skrevet 18. juli 2011 Nei. Har lært at man ikke skal dømme folk, man ikke kjenner. Da velger jeg heller å bli kjent med personen, og heller dømme han etter det :gjeiper: Har du noen gang handlet noe på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. juli 2011 #1563 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Nei. Har lært at man ikke skal dømme folk, man ikke kjenner. Da velger jeg heller å bli kjent med personen, og heller dømme han etter det :gjeiper: Har du noen gang handlet noe på ebay? Alle har fordommer uansett. De som ikke innrømmer det lyver. Nei har ikke det, men tenkte å prøve. enn du? Endret 18. juli 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1564 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Nei, aldri. Handler du mye på nett? Endret 18. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. juli 2011 #1565 Del Skrevet 18. juli 2011 Alle har fordommer uansett. De som ikke innrømmer det lyver. Nei har ikke det, men tenkte å prøve. enn du? Som jeg skrev, kan dømme folk.. Men det er så utrolig mye man ikke vet om folk, man tror det er sånn og sånn, men så er årsaken en helt annen.. Derfor er det bedre å respektere folk for den de er.. Folk som gjør forferdelige ting, kan jeg dømme, men ikke vanlige folk på gata... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. juli 2011 #1566 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja.. Handler altfor mye på Ebay.. Skulle vært ei sperre der :gjeiper: Har du fint vær der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1567 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja.. Handler altfor mye på Ebay.. Skulle vært ei sperre der :gjeiper: Har du fint vær der du bor? Nå er det det, ja. Men det regnet som faen for bare litt siden. Liker du tordenvær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. juli 2011 #1568 Del Skrevet 18. juli 2011 Både ja og nei.. Skrekkblandet fryd Hva liker du best ved sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1569 Del Skrevet 18. juli 2011 Både ja og nei.. Skrekkblandet fryd Hva liker du best ved sommeren? Sol, varme og tordenkvelder på hytta. Har familien din en hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. juli 2011 #1570 Del Skrevet 18. juli 2011 Sol, varme og tordenkvelder på hytta. Har familien din en hytte? Ja Er du ofte på hytta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1571 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja Er du ofte på hytta? Så fort anledningen byr seg og den er ledig, ja. Men typen er litt småredd hytta fordi den er såpass gammel, så hender vi er i campingvogna hans i stedet. Det er på samme plass, så spiller ingen rolle hvor vi er hen der egentlig. Liker du å campe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. juli 2011 #1572 Del Skrevet 18. juli 2011 Så fort anledningen byr seg og den er ledig, ja. Men typen er litt småredd hytta fordi den er såpass gammel, så hender vi er i campingvogna hans i stedet. Det er på samme plass, så spiller ingen rolle hvor vi er hen der egentlig. Liker du å campe? Ja, jeg syns campingferie og mat på stormkjøkken er undervurdert! Liker du å ligge en hel dag i sola på stranden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1573 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, jeg syns campingferie og mat på stormkjøkken er undervurdert! Liker du å ligge en hel dag i sola på stranden? Absolutt ikke. Jeg klarer ikke ligge i ro, og jeg blir bare rød uansett. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. juli 2011 #1574 Del Skrevet 18. juli 2011 Absolutt ikke. Jeg klarer ikke ligge i ro, og jeg blir bare rød uansett. Enn du? Grusomt! Veldig kjedelig og får sand i bikinien og i maten, urk! Hvor skal du på ferie i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 #1575 Del Skrevet 18. juli 2011 Grusomt! Veldig kjedelig og får sand i bikinien og i maten, urk! Hvor skal du på ferie i sommer? Ingen steds, har ikke penger til å dra noe sted. Men jeg skal i min mors 50års-lag i London i September. Hvor skal du/har du vært på ferie i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 18. juli 2011 #1576 Del Skrevet 18. juli 2011 Har vært i Dublin, har vært på rafting og gått Besseggen. Skal ikke noe annet. Hva frykter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. juli 2011 #1577 Del Skrevet 18. juli 2011 Å miste noen jeg er glad i! Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. juli 2011 #1578 Del Skrevet 18. juli 2011 Det samme. + edderkopper Kan du huske når du hadde latterkrampe sist, og hvorfor var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2011 #1579 Del Skrevet 18. juli 2011 ja, det husker jeg! åssen det var? rimlig morsomt! liker du noen tv program / filmer som du er for flau til å innrømme at du liker og ser på? isåfall, hvilkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 18. juli 2011 #1580 Del Skrevet 18. juli 2011 Nei. Er du redd for slanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå